Onko paikkakunnallasi markkinoita?

meillä on markkinat tänään ja huomenna ja sitten taas syksyllä uudestaan.Tänään menemme sinne käymään ja ostan sieltä,savukinkkua ja savukylkeä,ne on suoraan savustamolta,on tuoretta ja hyvää.Tämä tapahtuma on vanha perinne,silloin, kun olin lapsi ,kävin siellä äitini kanssa,ostettiin kaikkea markkina krääsää ja tietenkin ilmapallo ja rinkeli,ihanat muistot.Nyt on kaunis markkinasää.

Avainsanat: krääsä ilmapallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 14:09

Juu on.Ainakin keväällä ja syksyllä samoin talvella on Tuomaan markkinat ja joulunam kans.
Käyny monet kerrat tosin aina en oo ostanu mitään,mutta mukava katsella ja saada vinkkejä esim.
askarteluun yms.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 10:52

Kyllä niitä markkinoita on sillon tällön. Nyt seuraavaksi varmaan heinäkuussa. Kai sinne jostain syystä minäkin eksyn ostelmaan kaikkea rääsää. varsinkin kun tyttöni tuo 11 vuotias on mukana sillä sitä virtaa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2009 - 10:57

Paripäiväiset kevät- ja syysmarkkinat on. Itse en ole koskaan käynyt markkinoilla. (Asunut 11 v. aika lähellä toria.) Johtunee varmaan siitä, että siellä hinnat ovat korkeampia kuin marketeissa. Tuoreus on toki toista luokkaa, ja joskus olenkin ostanut naapurikaupungin markkinoilta einestuotteita. Ei silti, yhtä kalliita ne oli sielläkin. Samat kauppiaathan ne käy kaupungista toiseen markkinoimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 11:06

Kyllä täällä on Heikin markkinat ja silakkamarkkinat joissa minä käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 11:21

Seinäjokeen liittynyt vuodenvaihteessa uusia kuntia. Markkinoita pitkin vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 11:52

On tuossa lähistöllä kevät,ja syysmarkkinat olleet jo kymmeniä vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:13

Kerran kuussa. +kausimarkkinat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:28

Joo, kunkin kuukauden ekan täyden viikon keskiviikkona, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 12:30

En koskaan tiedä milloin markkinat ovat, niin jää sitten käymättä. Ja tuskinpa sieltä mitään ostaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:04

juu onhan tääl joka puolel ku pääkaupungis asustelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:07

Ei ole markkinoita. Helsingissä ei varsinaisia markkinoita pidetä, ovat enemmän maaseudun juttuja.
En välitä koko markkina-asiasta.

Lisätty: 02.04.2009 - 13:08

Totta, silakkamarkkinat syksyllä, ne ovat niemltäänkin sellaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:24

joka kuun ensimmäinen keskiviikko on markkinapäivä. joskus käyn markkinakahveilla kun jokapuolella ilmasix markkinapulla kahvet tarjotaan. kalamarkkinat myös käyn katsahtamassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:28

on tällä parikertaa vuodessa yn muita sen tapaisia, mutta samat krääsänmyyjät ovat on sitten minkä nimiset pippalot tahansa...ja tietty jos olen kotosal silloin , niin tulee käytyä kylläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:49

Meillä lähin markkina paikka on hämeenlinna. siellä on aina joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina markkinat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:07

Kyllä täällä on markkinoita,melkein joka päivä ihan lähellä. Huomenna on Moganissa ja lauantaina on Maspalomasissa, sekä sunnuntaina olis kirppumarkkinat Faro 2 luona .Joten jos haluu kiertää markkinoita niin jokapäivälle olis jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:37

Syksyisin kerran, asun niin käpykylässä ettei ole useammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:42

kyllä on.. muutaman kerran vuodessa. Vappuna taitaa olla seur kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:07

on kevätmarkkinat ja syysmarkkinat.. ja merefestit on kesäkuussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 21:29

On. Keväällä ja syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 11:04

Täällä kai kerran vuodessa.
Toisessa asuinpaikassa joka kk 1. keskiviikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:53

on, joka kuukausi