Miten saan selville entisen mieheni nykyisen olinpaikan?Olemme olleet erossa lähes 30 v, mutta aikuinen lapsemme kaipaa isää.

Tiedossa on tietenkin nimi ja syntymäaika. Vanhat kaunat voisin jo unohtaa

Avainsanat: yhteystiedot isä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 09:39

Kysy suoraan väestörekisterikeskuksesta. Osoitetiedot saa n. tunnin kuluessa omaan sähköpostiosoitteeseen. Sinun täytyy tietää vain henkilön nimi ja syntymäaika. Palvelu maksaa 2,25 €/haettu osoite ja se maksetaan verkossa (Nordean, OP:n tai Sammon asiakkaille).
Katso tarkemmin vrk:n sivuilta, linkki ohessa.

Lähteet:
192.49.222.187/osoitepalvelu/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 09:30

Ihan ensimmäiseksi voi koettaa eniron hakukoneelat.. ei tarvitse kun nimen laittaa, niin se etsii kaikki sillä nimellä suomessa asuvat. Toinen vaihtoehto on väestörekisteri. Etsiin itse joskus jotain tontin omistajaa.. nimen tiesin, kysyin väsestöreksiteristä, niin sain omistjabn ja ositteen.
eniron sivut. Mene Suomi24 ja siellä on valikko, yksityishenkilöiden puhelinnumerot.. sinne pitää erkisteröityä. Löytää kyllä pelkän nimenkin perusteella jos suomessa on ja hengissä ja on puhelin käytössä:) Tsemppiä etsintään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 09:55

Väestörekisteri on hyvä paikka etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:00

Väestörekisteristä kannattaa aloittaa etsiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:32

Salaisia tietoja ei saa, ei puhelinnumeroita eikä asuinpaikkatietoja. Monikaan ei anna tietojaan julki ja miksi pitäisi.Viranomaiset saavat kyllä tiedot.
Jos väestorekisteritietoja ei ole laitettu salaiisksi, silloin sieltä saa tiedot henkilötiedoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:56

www.eniro.fi
sieltäkin saa osoitteen ja puhelinnumeron, jos on antanut tietonsa .
tai väestörekisterikeskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:11

Tai soittaa puhelintiedosteluun,jos ei oo salainen numero ja osoite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:08

eikö telkkarista tuu se ohjelma jossa ne ettii kadonneita ihmisiä? ota yhteyttä sinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 19:07

Kiitos vinkeistä!! Laitoin äsken väestörekisterikeskukseen maksullisen kyselyn. Olipa helppoa, luulin ettei sieltä saa tietoja.Pitäkää peukkuja, toivon todella lapseni takia että tämä johtaisi mukavaan lopputulokseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:15

Toivottavasti myös entinen miehesi on valmis unohtamaan vanhat kaunat.
Eikös tuossa ajassa vanhene kaikki muu paitsi murha?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:57

Pitänee palkata joku jäljittämään.