Ensin herra Miljici ampui anoppiaan singolla, mutta tämä selvisi räjähdyksestä vahingoittumattomana. Sen jälkeen tuohtunut mies

Sen jälkeen tuohtunut mies yritti täydentää tekonsa konepistoolilla, mutta onnistui aiheuttamaan muorille vain naarmuja. oisko mahdollista suomessakin

Lisätty: 02.04.2009 - 02:37

www.iltalehti.fi/hullumaailma/

Lisätty: 02.04.2009 - 08:17

uutisoitu 31.3,,ei aprillia

Avainsanat: sitkeä anoppi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 12:20

Ei ole mahdollista Suomessa, tääl osutaan ihan varmasti eka kerralla, singolla ja kertalaakilla vainaa, luulen ma, koska suomalaiset menee ravintolailtaakin viettämään (ennen vain kravatti kaulassa ja lompsa taskussa), nykyään pesäpallomaila yhdessä taskussa, pyssy toisessa taskussa, povariin pari puukkoo, jonkin verran köyttä ja pari nyrkkirautaa matkaan vielä varmuuden vuoksi, eikä pahitteeks ole, vaikka ottais muutaman kettinginpätkänkin, kun ei koskaan tiedä 'kuka tulee käymään', surullista, mutta totta, uutisia lukiessani aina ihemetyttää, jot miks??

Kysyjän kommentti

en minakaan usko tata mahdolliseksi suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 05:25

Voi olla vaikeaa kun joka ukolla ei täällä ole sinkoa ja konepistoolia. Suomalainen mies on vissiin niin kiltti että se kestää hattumaisen anopinkin sen muijansa lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 08:11

Tässä se nähdään miten sitkeää tekoa anopit ovat. Eiköhän nuo ole aseen kestäviä Suomessakin.
Liekö ollut niitä eilisen aprillijuttuja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 08:36

Olis ehkä voittanut Rambon jota ei pari päivää sitten telkkarissa voittanut edes 200 poliisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 08:51

oho.. teräsanoppi vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 09:48

Taisi olla miehellä huono sihti, kun huti tuli molemmilla aseilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:05

Suomessa on niin harvalla käytössä tuollaiset aseet,että pidän asiaa mahdottomana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2009 - 10:32

Sanonta: mikäs pahan tappaisi ellei toinen paha. Me anopit ollaan senverran jyhkeetä tekoa, ettei meitä ihan niin vaan horjuteta - ellei se toinen anoppi sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:38

Mitä jäynää keksiikään,anoppi vävylleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:17

Mualaistarinoita