Mistä voi johtua monta päivää kestänyt pieni kuume? noin asteen koholla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 22:40

Et kertonut liittyykö siihen muuta. Kuumehan on aina oire jostain. Lievä kuume ei sinällänsä ole vaarallista. Virusperäinen infektio, poskiontelotulehdus ym. Käy lääkärissä selvittämässä mistä on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 22:39

ehkä jotain flunssaa vaan.. mut mee lääkäriin jossei se pian laske.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:15

ovulaatio, jos olet nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:29

Tulehdus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:30

vaikea sanoo kun ei tiiä onko muit oireita.. ollut tai tulossa... ja kunto, jaksaminen,ym ym..?+?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 00:06

Jospa vaikka sairaudesta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 06:59

Jos jatkuu pitempään mene ihmeessä lääkäriin. Verikokeista selviää moni asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 08:14

Kuume on puolustuskeino jotain elimistössäsi olevaa pöpöä vastaan, jokin tulehdus kenties....kannattaa käydä tohtorilla tsekkaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 08:40

Herpes?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 09:42

Yleensä jostain sairaudesta se johtuu. Lääkäri selvittää, kun menet vastaanotolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:10

Pientä lämpöilyä voi esiintyä monesta syystä.Ehkä kevätflunssa tekee tuloaan.Toivottavasti kuitenkaan ei.Noin pienestä lämmöstä ei tarvitse hermostua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 11:10

Voi olla tulehdustakin jossain silloin pitää pientä kuumetta. käyppä lääkärissä jos et ole vielä käynyt. Hän lähettää sinut verikokeisiin jos on tarvetta. Tai määrää lääkettä jos tietää mistä on kysymys.Itse kävin viikko sitten kokeissa kaikki oli onneksi Ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:36

Jos kuume jatkuu viisi päivää vaikka lievänäkin, niin pitää mennä lääkärille. Välität itsestäsi varmaan niin paljon, että otat itseäsi niskasta kiinni ja marssit lääkärille jo tänään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:18

perusflunssa. pieni kuume voi jopa kestää 2-3viikkoa, ilman mitään huolta. niin mua on opetettu. ja juuri eilen se taas minulle todistettiin ku menin lääkäriin viikonkestäneen korkean kuumeen takia. kuumehan on ihan tervettä, se tappaa vaan alkavia tulehdusbakteereja tai mikrobeja tms. jos kuume menee yli 40asteen ja se kestää monta päivää, se ei ole enää normaalia. alle 38.5 kuume pariviikkoisenakin on ihan normia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:05

mulla vaikuttaa stressikin tuon asteen verran...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:58

Mittarivika.