ärsyttääkö sinua jos olet löytänyt itsellesi mieluisan loma kohteen ja läheisesi arvostelevat sinua siitä että miksi taas sinne??.

olen sanonut lapsille ja sukulaisilleni että ei pidä arvostella minun lomakohdettani vaikka käyn aina samoilla seuduilla ,kenenkään toisen ei pitäisi alkaa suunnitella minun lomaani .mieltymykseni on kanariansaarille.olen aina löytänyt sen mitä olen etsinyt lomastani .eikö olekkin näin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 22:39

Valtaosa ihmisistä käy joka vuosi yhdellä ja samalla kesämökilläkin, miksei sitten voisi käydä rentoutumislomalla vanhassa, tutussa, hyväksi toteamassaan lomakohteessakin?

Itselleni tulee vuoden mittaan tuota reissuamista maailmalla ihan tarpeeksi muutenkin, vuosikaudet olen sen yhden kevätviikon viettänyt Madeiralla, silloin en tosiaankaan ole etsimässä mitään uutta ja eksootista vaan lepäämässä tutussa paikassa. Kyllä sitäkin ihmetellään, muttei se jaksa enää edes harmittaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 22:29

joo...ärsyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 22:35

En ole törmännyt tuohon ilmiöön mutta eiköhän se ole tunnetuksi tullut kateus joka näiden läheisten suusta ulos pyrkii.
Jokaisella on oikeus onneen - sanotaan. Ja maailma vapaa kävellä sinne minne kukin on menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:39

mulle ei oo käynyt noin.. mutta voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu.. mä ainakin meen just sinne minne haluan, vaikka olisinkin käynyt siellä sata kertaa.. enkä todellakaan haluais keneltäkään kuulla valitusta siitä mihin menen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:00

Ja meidän paikka on Lanzarote. Siellä käymme kahdestaan lepäämässä. Ehkäpä nuoret haluavat actionia ja sitä ei saarellamme ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:14

toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos.. turha ottaa stressiä ja tuhlata energiaa toisten motkotukseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:29

ei ärsytä.. saavat ajatella ihan mitä haluavat.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:30

Ei ärsytä,heitä ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 01:35

happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista - kateutta -
meitä on aika monta jotka ovat löytäneet sen itselleen mukavimman paikan lökötellä, mitäpä sitä silloin jatkaisi epätoivoista etsintää jos tietää mitä haluaa ja mistä sen löytää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 05:33

Me kävimme Bulgariassa 18 kertaa keväällä ja syksyllä ja tuttavamme ihmettelivät miksi me tuollaisessa maassa käydään ja pitivät meitä hulluna , mutta meillä oli vuokrahuvila siellä autonkuljettaja, ja kaikenlaista palvelua ja ihania ihmisiä koko kylä, emme olleet turisti alueella. Nyt nämä jotka meitä arvostelivat käyvät siellä ja kehuvat maata.Niin asiat voi kääntyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 07:06

Saahan jokainen mennä minne haluaa ja mielii. Olisikohan kateus osasyynä ihmettelyyn, olet löytänyt mukavan lomapaikan ja nautit lomistasi. Hyvää rentouttavaa lomaa kun seuraavan kerran lähdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 08:16

Eipä kannata välittää mitä muut sanovat. Tee ja matkusta just niin kuin sinusta hyvälle tuntuu. Kyllä ärsyttää joskus, kun ei voi mennä aina sinne minne haluaisi tai tehdä mitä itse haluaisi, mutta lohdutan itseäni, että sekin aika tulee vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 08:55

Ei noita asioita kannata niin vakavasti ottaa, kommenttejahan saa esittää. Ei ole myöskään pakko aina kertoa minne menee jos kommentit häiritsevät.
Omia matkojani ei ole kukaan kommentoinut negatiivisesti, aina en todellakaan kerro minne olen menossa ja koska, mutta osaavat kysellä silti. En pahastu, päinvastoin annan infoa liittyä tekemiini matkoihin jotka eivät todellakaan kyllä aina samaan paikkaan suuntaudu.
Kaikki ei ole aina kateutta vaikka se sana otetaan usein käyttöön...

Lisätty: 02.04.2009 - 12:59

Rodoksen lentokentällä matkatavaroita odotellessamme kanssani tuli juttelemaan nainen joka oli ollut siellä 26 kertaa, sama hotelli. Eikä ikinä missään muualla. matkusti yksin ja oletan että asia liittyi myös kielitaidon puutteeseen.
Jos hotellia ei ole välillä perusteellisesti kunnostettu, mahtaa olla aika vaatimaton paikka.
Tuosta en kuitenkaan ota ongelmaa itselleni mutta jotenkin hauska noita juttuja on kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 09:37

On siinä vähän ihmettelemisen aihetta,tuttava käynyt Kreikassa,30 vuotta joka talvi samassa hotellissa,eikä millionkaan muualla,Tämä on tosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 09:41

On niitä arvostelijoita riittänyt aikoinaan, kun ensimmäisiä reissujani tein. Jo se tuntui olevan liikaa, kun etelän lämpöön suunnistin. Vähät välitin kenenkään kommenteista. Aikuinen saa mennä minne mieli tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:11

Ärsyttää.Asia ei mielestäni kuulu muille kuin itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:40

Matkustamme niin,että kotirauha säilyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:32

Pitää mennä sinne, minne mieli mielii. Toki asialla on toinenkin puoli eli menetkö samaan paikkaa siksi, että todella haluat käydä aina samassa paikassa vai siksi, ettet uskalla kokeilla mitään uutta, koska on turvallisempaa ja helpompaa käydä siellä vanhassa paikassa? Jos kyse on jälkimmäisestä, niin kannattaisiko välillä kuitenkin käydä muualla ja rikkoa rajojaan??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:33

Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, ei pitäisi olla muilla siihen sanomista mistä matkakohteesta kulloinenkin ihminen pitää, töissä kerroin, et tykkään Fuorteventurasta, koska en välitä niinkään hälinästä, mutta aurinkoo pitää olla, muttei niin paahtavaa, jotta voi olla rannallakin, jonka tuon saaret tuulet mahdollistavat, hyvää ruokaa, jne., jolloin toinen (työkamu); 'käytiin siellä, tosi tylsä paikka, ihan tuppukylä, ei mitään tekemistä, jne.' (on mua jkv vanhempi, jottei siitä kyse). Kommentteja voi esittää niin eri tavoin, voihan sitä sanoo, et mukavaa kun viihdyit siellä, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:48

en nyt sanois niin, et ärsyttää..tulee vaan mieleen että taitaavat vaan olla kateellisia ne, jotka asiasta mainitsee,kun eivät itse matkusta tai pääse matkustamaan. me matkustetaan aina juuri sinne minne halutaan, eikä "viis veisata" muiden mielipiteistä. jokaisen oma asia se on käytkö 10 kertaa kanarialla tai saman verran thaimaassa. meillä on tuo thaimaa vienyt sydämen ja sinne mieli halajaa aina ja yhä uudestaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:07

ei ärsytä. ei saa ärsyttää, se on heidän mielipiteensä, ja sä teet miten itse haluat, jos on kerta kyseiseen paikkaan ihastunut ni mikäs siinä, ei huono :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:51

Välillä hiukan ärsyttää. mutta mielestäni se on jokaisen oma asia mihin matkustaa.
Itse olen nyt neljä kertaa käynyt kyproksella ja se on omasta mielestäni ihana paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:30

silloin joskus 70-80 luvun taitteessa oli noita arvostelevia kommenttei , mut en antanut häiritä, vaav sanoin , jotta kaikila on mahdollisuus vapaassamaassa mennä mihin miellyttää...enkä välittänyt..esim.suomenkesä on niin kaunis , en lähtis minnekkään täältä, no piut paut 2viikkoa kesästä ei ole paljon jos käy ulkomailla, joten kateellisten panettelua yhtä kaikki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:54

kyllä, mitä se heille edes kuuluu. kateellisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:34

eihän se kuulu kenellekään mutta kovin yleinen kysymys, suosittelen hymyilemään ja sanomaan että sinä olet paikkasi löytänyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:14

Suljen korvani ja vaihdan puheenaihetta, en ota näppylöitä toisten tietämättömyydestä/kateudesta