tämä on päivän vitsi ,kerro jos on hauskaa?!!

Little Johnny kävelee hänen isän makuuhuone ja pitää häntä liukuovi on kondomia. Hänen isänsä yrittää piilottaa sen taivutussuunnassa yli, niin kuin katsoa under the bed.

Little Johnny pyytää kumma kyllä, "Mitä sinä teet, isä?"

Hänen isänsä nopeasti vastaukset, "Luulin näki hiiren mennä underneath the bed."

Little Johnny vastaukset "Mitä aiot tehdä - ruuvi häntä?"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 21:56

Ei ummarra, tuhma vitsi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 21:56

En ymmärtäny ku toi oli kirjotettu jotenki oudosti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 21:58

Ei ole tainnut päivä olla kummoinen jos tuon pitäisi olla hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:01

Jollain käännöspalvelulla suomennettu englannista vai... Ei ole hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 22:09

Ei naurata yhtään. Onko tuo itsestäsi hauska. Outo huumorintaju sillä, joka tuolle vitsille nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:18

en ees ymmärtänyt tota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:27

Ei ollut hauskaa.
Toivottavasti Little-Johnnyllä ja Big-Benillä oli ratkiriemukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:34

Mina ei jymmarta sina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:42

Bullshit juttu, suomalaiset Pikku Kallet samassa sarjassa, mutta päihittää tuon mennen tullen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:57

En ymmärrä koko vitsiä ja tuon pitäs olla hauska?!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:11

häh, en tajunnu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:16

Minä kerron: Ei ollut hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:28

......?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:32

Yritä kertoa ensi kerralla joku vitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 01:39

ei hauska, ei vitsi, aivojumppaa kun yritti ottaa selvää kirjoituksestasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 05:05

Aivan tyhmä vitsi, ei mitään ymmärrettävää ollut tuossa kirjoituksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 08:23

Mie luulin olevani ainut joka ei ymmärrä. Täytynee lukaista muutama kymmenen kertaa vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 08:39

ei kummosen vitsikästä kun ei edes hymyilyttänyt. ei saanut selkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 09:12

alkuperäinen on tässä:
Little Johnny walked into his dad's bedroom one day only to catch him sitting on the side of his bed sliding on a condom in preparation to making love to his wife. Johnny's father in an attempt to hide his full erection with a condom, bent over as if to look under the bed. Little Johnny asked curiously "What ya doin dad?" His father quickly replied "I thought I saw a rat go underneath the bed." To which Little Johnny replied "What ya gonna do Dad, f**k him?"
vapaa Suomennos:
Pikku-Jussi käveli eräänä päivänä isänsä makuuhuoneeseen ja näki hänen istuvan vuoteen reunalla ja rullaamassa kondomia, aikomuksessaan rakastella vaimoaan.
Pikku-Jussin isä yritti piilottaa täyden erektionsa ja kondomin, kumartui sen yli ja katsoi sängyn alle.
Pikku-Jussi kysyi uteliaana, mitä teet isä? Isä vastasi nopeasti, Luulin näkeväni rotan menevän vuoteen alle. MIhin Pikku-Juusi vastasi, mitä aiot tehdä isä, n....a sitä vai?

Tämähän on perhesivusto, parempi että teit huonon käännöksen.
Tämä käännös varmaan diskataan. Mutta kirjoitin kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 09:59

anonyymi on varmaan ulkomaalainen vitsi sen takia huonosti laadittu,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:14

Ei naurattanut yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:41

En ymmärrä tuota sekakieltä, en siinä mitään menetäkään. Ei huvittava... huvittamiseen tarvitaan myös älyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:58

Mua ei kyllä naurata nyt kyllä yhtään.Kun en ymmärtänyt koko vitsiä eli putosin ihan kärryltä tässä vitsissä. Ei ole päätä eikä häntää koko vitsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:09

ei naurattanut, ei ollu mitää tolkkua koko vitsissä. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:04

Katoin itteäni peilistä, ei edes suupielet kohonnut hymynkareeseen, parempiankin olen kyllä kuullut/lukenut, mutta kyllä urasi vitsinikkarina taitaa olla out/exit, sori. Josko toisella kielellä, vaikkapa lontooks oisit kertonu, niin ehkäpä sitten, ei voi tietää...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 21:04

palisanterille hekotithee...mut anonyymille..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:55

justiinsa.. Sori huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:18

Tulkkauksen (P) jälkeen ymmärrettävä mutta ei PikkuKalleja kummempi

(jos joku hymyilitti niin se oli hoono soomi)