joko sinulla loppui nyt viimeistään matkakuume .suomessa on nyt kevät.

nyt kun muuttolinnut palailevat ja lämpenee. niin eikö olekkin mukavaa kun on suomessa neljä vuodenaikaa.envois kuvitellakkaan että jättäisin kokematta tämän .kyllä me lapin asukkaat ollaan etuoikeutettuja tässäkin asiasassa, mutta syksyllä sitten taas aurinkoon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 23:20

Nyt nautitaan keväästä ja seurataan joka ikistä silmua puutarhassa. Kuunnellaan lintuja. Mutta matka on varattu syksyksi ja kesällä heitetään pienempiä reissuja kotimaassa.

Alkukesä on niin hienoa aikaa puutarhassani etten henno lähteä minnekään

Kysyjän kommentti

näin meilläkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 21:52

Pari kolme viikkoa vielä voisi sitä kuumetta potea, sitten en minäkään kotomaatani vaihtaisi pois ennen syksyn myrskyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:53

no voi voi! Syksy, talvi ja kevät inhoaikaa! Aina hinku kesämaihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:57

Ei loppunut matkakuume! Tykkään ihan mahdottomasti suomen kesästä, sen yritän viettää suomessa jos on hyviä säitä. Muuten kyllä haluaisin olla koko ajan menossa jonnekkin aurinkoiseen ja lämpimään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:05

Matkakuume alkaa vasta kesällä, silloin on pakko päästä reissaamaan manner-suomea ristiin rastiin ja Ålandiin myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 22:07

Ei ole matkakuumetta ollutkaan. Suomen kesä riittää nykyisin. No, jos olis paljon rahaa, voihan sitä talvella lähteä johonkin lämpöiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:19

ei loppunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:01

Nyt on ihana aika!Aurinko paistaa ja linnut palailee takas.Matkakuume loppuu pian,kun alkaa puut vihertää ja kukat kukkimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:33

Matkalle aina , kun läheisillekin sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 01:42

kohta koittaa se aika jolloin 'pakkomatkustaminen' alkaa tympiä oikein tosissaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 09:03

Päinvastoin, matkakuume sen kun nousee vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 09:34

Olet aivan oikeassa, Erkkpoika. Suomessa kaikki vuodenajat ovat upeita (ollaan armeliaita ja unohdetaan jokin pitkäään jatkunut lokainen syksy).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:00

Kelpaa mulle olla suomessa,kesät ,talvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:15

Matkakuume on aina päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:46

Kesällä en lähtisi suomesta mihinkää,en ole kyllä lähtenyt talvellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:49

Ei se lopu mulla koskaan.Suomen suvi on ihana,mutta ei se minua estä reissaamasta ulkomaille.Tulevana kesänäkin lähden oitis Jussin jälkeen palmujen katveeseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 21:00

matkakuume on ajasta katsomatta aina päällä ku en ole viel oikein ikinä matkustellut. kerran käyny lämpimässä. mut joo, kyl se suomen kesä on kuitenkin hieno ja sen aion täällä viettää vaikka kuinka matkakuume jylläis suomen lämpimiin aikoihinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 21:01

ehei matkakuume laske, kun tykkän reissata, ja kotomaamme on oiva paikka kulkemiseen...jotta oottelen miehen lomaa ja siten pyörillä kulkevaan mökkiin ja sinne mine nokka osoittaa...kyllähän jo tutkitutan silmuja, mutta lunta täs mäenpäällä melkoisesti, jotta ei pääse haravan kanssa varmaankaan pääsiäistanssiin..snif..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:55

ei loppunut. pahenee vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:30

Eipä se helpota vaikka kesä lähenee kovaa vauhtia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:37

Itselläni ei sää auta, varsinkaan kun nykyään ei paljon kevättä, kesää ja syksyä Suomessa erota. Viileää on aina.

Matkakuume ei hellitä koskaan, mutta se taitaa olla ennemmin kulttuuriasia.