Onko perää...?

...Eräs onnen avaimista on huono muisti. (Rita Mae Brown)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 23:20

En oikein usko. Täytyy olla tahtoa unohtaa huonot asiat, samoin kuin alttarilla kysytään "tahdotko sinä rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä?"
Huono muisti on siis rakkautta?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 21:55

Eino Leinoa ; Hymyilevä Apollo; Aurinkolaulu; sieltäpä löytyy vastaukset upeat kailliin elämän kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 22:05

On siinä mielessä, että unohtaa huonot asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:33

On perää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 01:56

Heikko luonne, vahva terveys ja huono muisti, siinä resepti

- onnellisen iloisia päiviä elämäntäysi -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 09:36

On perää, siinä mielessä etteivät kaikki ammoin kärsityt vääryydet ja epäoikeudenmukaisuudet jatkuvasti vaivaa mieltä ja estä elämästä nauttimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 09:59

Itselläni onnen hetket syntyvät pienistä asioista, kuten, kun äiti työnsi lastaan rattaissa leikkipihan ohitse, niin yksi hiekkalaatikolla olleista kurahousulapsista huusi: Hei Rambo, tuutko leikkimään? Äiti vastasi: ei hän ole mikään Rambo, hänen nimensä on Tuomas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:02

Kyllä siiä perää on ainakin kun unohtaa ne huonot asiat ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:16

Se hyvä puoli siinä on,että unohtaa huonot asiat.Mutta onnea se ei takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:48

Onneksi on joskus huono muisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 11:00

Kyllä on, välillä tuntuu ainakin siltä.Et huonosta muistista kärsii koko pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:01

Valikoiva muisti! Ja onneksi ihminen on rakennettu niin että muistaa mieluummin, kivat , mukavat, onnelliset asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:11

varmasti on perää. jos ei muista ei voi vihata. vai mitenkä se sanotaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:32

on onni kun on huono muisti...mutta joskus on kyllä ollut haittaakin...huonosta muistista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:56

on, todellakin perää löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:57

kyllä ihan totta!