Lähdetään huhtikuun lopussa kyproksen pafokseen. Haluaisin vuokrata auton pariksi päiväksi mutta pelkään väärinpäistä liikennettä

Avainsanat: otanko riskin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 21:59

Vakuutukset ok, niin kaikki ok. Eikä dagenefterajeluja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 21:06

Ajatus siitä mitä on tekemässä päällimmäisenä ja varovaisuus muutenkin, niin etköhän sinä pärjää. Otat vain sellaista vuokraamosta auton, jossa autoissa on vakuutukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:08

Riski kannattaa ottaa, mutta pakkaathan laukkuun mukaan myös varovaisuuden.

Ohessa tietoa kohteesta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/703

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:21

älä pelkää.. sinne vaan meet huristelemaan :) ois just kivaa kokeilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:36

Aja samaan suuntaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 00:58

Ajoin jo Ruotsissa vasemmalla, hetki sitten. Kaikki muutkin ajelivat väärää puolta, joten ej problem.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 07:37

Olen autoillut Kyproksella, ensin piti miettiä liikenneympyrässä parikertaa, kyllä se siitä sujuu.
Ajat muitten perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 10:21

Totut kyllä hetkessä.Aluksi aja kieli keskellä suuta,niin kyllä se siitä lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 22:35

Vuokra-autoissa on punaiset rekisterikilvet, eli paikalliset saa varoa... Sujuu ihan hyvn ku hetken harjoittelee...