mitkä vaatteet silitätte?

ja kuinka usein?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 20:34

Silitän vain ne jotka välttämättä tarvitsevat silitystä. Onneksi on paljon silittämättä siistejä vaatteita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 19:56

Hameet tai mekot, siistimmät sortsit, kauluspaidat.
Todella harvoin, keskittyy kesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 19:59

Kaikki vaatteet silitän, en tosin alusvaatteita, vanhakin vaate tulee paremman näköiseksi kun sen silittää, aina pesun jälkeen, liinavaatteet, pöytäliinat kaikki minä silitän tai mankeloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:01

enpä ole vielä tuota jaloa taitoa oppinut,pesula silittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:27

Joskus kovin rymppääntyneen pellavavaatteen,muuten yritän pärjätä silittämäti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:37

Kauluspaitani silitän, suorat housuni+prässään muita silitän silloin tällöin. Vaimo hoitaa 98 % silittämisestä.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:44

Onneksi ei enää tarvitse miesten valkoisia kauluspaitoja silittää, siinä vasta oli homma! Nyt kun enää silitän omat vaatteeni niin jää se parin paitapuseron silitykseen ja pikeepaitojen lähinnä kaulusten oikomiseen. Liinavaatepuoli teettääkin sitten enemmän töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:50

viimeksi silitin rippipuseroni, se oli sellanen kauluspaita :] en oikeastaan muuta. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:51

Aika harvoin silitän,mutta kaikki rypistyvät silitän pesun jälkeen ja siistimmät vaatteet.Liinavaatteet äiskä mankeloi,kun mulla ei oo mankelia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:12

Minä silitän tyynyliinat ja paremmat t-paidat. Ja tietysti pellavavaatteet, jotka kylläkin rypistyvät heti uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:38

verhot..ja joskus en niitäkään kun laitan ne samantien ikkunaan..

Lisätty: 01.04.2009 - 21:39

juu siis vaatteita..en mitään. paitsi pakolliset juhlavaatteet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 21:47

Kaikki, no alushousuja en silitä mut muuten kaikki :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 21:55

Vaatteista en silitä oikeastaan mitään nykyisin. Ovat sellaista materiaalia, ettei tarvitse silittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:16

Ihan silitetyissä vaatteissa kuljen, itse hoidan vain ne kauluspaidat, jotka eivät itsestään pesunjälkeen siliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:20

En silittele enkä taputtele vaatteita. Narulta viikattuna kaappiin ja kaapista päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:57

Uusi muoti perheenäitien keskuudessa, pyykkinarun kuva paidoissa ja housuissa ;D
En silitä kuin juhlavaatteet.. inhoan silittämistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:24

vain juhlavaatteet ja sellaiset jotka rypistyy niin, ettei voi ilman silitystä pukea. esim.. paitapuserot, jakut ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:39

En sukkia ja alushousuja, muut asusteet silitän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 01:00

Vain ne itse, jotka pitää olla tiptop.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 07:40

Farkut ja t-paidat .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 11:17

Minä silitän kaulus paidat, hameet, ja tosi ryppyiset vaatteet jotka ei muuten oikene. Muuten en silittele vaatteita.Käytän huuhtelu ainetta vaatteiden pesussa ja se auttaa myös vaateita pysymään sieleämpänä. Muutenkin en erityisemmin pidä silittämisestä, vaikka välillä on pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:12

lakanat. joskus saatan innostua ja siinä menee sit t-paidasta ja alusvaatteista kaikki :D mut aika harvoin silti. eli LAKANAT. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:14

Aika harvoin. Käytän pääasiassa sellaisia vaatteita, joita ei tarvitse silitellä. Kauluspuserot ja -paidat ainoastaan. Muista tekstiileistä pöytäliinat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:56

en mitään