Pitäisi valmistaa suht. edullinen ja maittava lämmin ateria noin 20 hengelle. Mitä teen? Kuinka osaan mitoittaa ruokamäärän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 23:20

soppaa.. ja pannaria jälkkäriksi. Nälkä lähtee ja on hyvää ja halpaa ja nopeeta valmistaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 18:26

Tee lohikeittoa reilusti ja sen kanssa mielikuvituksen mukaan. On maukasta ja vaikka jää yli niin tulee varmasti syötyä. Ohjeita varmasti löytyy netistä ja keittokirjoista jos et ole ennen tehnyt.

Lähteet:
Kokemus 160. hengen tilaisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:26

Tee soppaa,lohi,siikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:30

Kerro oman annoksesi materiaalit 30:llä.
(Olet kuitenkin pieniruokainen;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 19:01

Tee kanakeitto valmiista pusseista(kuulostaa pahalle mut ei sitä ole) ja paista sekaan kanasuikaleita vaikka hunajamarinoitujaja lisää lopuksi kuohu kermaa....nam et on hyvää. 20 ihmistä kuluttaa soppaa noin 7-9 litraa. Kokeile ainakin tätä keittoa joskus jos et sitä nyt vieraille valitsisikaan. Älyttömän hyvää. Itse olen tehnyt 10 hengelle niin että on ollut kaksi pussia keittoaineksia, n. 500g kanasuikaleita ja 2-3 dl kuohukermaa. Patonki sopii mainiosti lisukkeeksi ja ei tarvitse erikseen salaatteja vääntää. Helppoa ja vaivatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:55

samoilla linjoilla useamman kanssa eli soppaa. se on edullista ja suht helppo valmistaa.
Myös salaatit olis hyvä mutta ehkä hieman "kalliimpi" isolle porukalle.
Pastasalaatti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:46

lainaa armejalta/martoilta soppatykki ja keitä hernerokka, jälkkärikkäriksi pannari ja hilloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 17:54

Soppa on helppo tehdä isolle sakille. Noin 8-10 litraa riittää ainakin. Jälkkäriksi sopalle käy todellakin pannari, ja on helppo valmistaa suurelle poppoolle.