Moi tänään sit menin pahaan aprilli pilaan. tyttö soitaa ja kertoo hädissään et kaveri jäi äsken auton alle.siitä säikähdin paljon

Joko olette astuneet aprilli pilaan tänään? mulle se jo onnistu täysin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 20:42

No tuo oli kyl aivan karsee pila.Eihän toisen hengestä saa pilailla.Hyvä pila on sellane,et sille voi sit nauraa,et hah hah menitpä lankaa.Ei pilan kuulu toista säikyttää.

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 17:42

Ei pitäs leikkiä vakavilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 17:45

En ole, mutt olipa sinulla hurja narraus. Kai annoit tytölle satikutia moisesta pilasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:45

Tuo ei ollut minust aprillipilaa tai sitten mulla ei ole aprillihuumoria...liian vakavaa "pilaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:50

Tuollainen on huonoa pilaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:53

Tosi ajattelematonta! Aprillipilan kuuluu olla kaikista hauskaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:59

Black humor paremminkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:00

huono pila.. ei oo tehty mulle pelkästään tarkoitettua pilaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:53

Vakava asia,ei pidä olla aprillipilana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:34

Olipahan vakavasta asiasta tehty aprillipila. Onneksi ei ollut totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:02

Tuommoinen puhelinsoitto on tosiaan harkisematonta, en ymmärä tuommoista pilaa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 21:17

Kukaan ei yrittänyt huijata minua. Mutta tuo oli aika kauhea pila, jonka kohteeksi jouduit. Oliko pienen lapsen pila? Ne ovat joskus aika rajuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:59

aika ilkeetä oli