Napsulaisilla on varmaan monenlaisia harrastuksia, mutta onko teissä ketään kesäteatterinäyttelijää?? Käyttekö katsomassa?

Lisätty: 01.04.2009 - 17:50

Tapana on kesäisin käydä lähikuntien esitykset katsomassa ja ensi kesänä vois käydä enemmänkin jos vain ehtii.

Avainsanat: harrastaja teatteri esitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 17:45

Minä käyn joka kesä täällä turussa katsomassa molemmissa kesäteattereissa esitykset ja samppalinnan ravintolan hupailu esityksen myös, talvella käyn nämä työväennäyttämö esitykset katsomassa, ja joka vuosi jonkun esityksen tampereella.

Kysyjän kommentti

Kiva juttu. Kesäteatteri saa mielestäni ollakin enemmän kevyttä ja teatterintekijöitä pitää kannustaa edes käymällä katsomassa esityksiä. He tekevät palkatonta työtä ja se vie kyllä aikaa keväästä syksyyn, joten moniko meistä on valmis kesänsä uhraamaan siten. Toivotaan aurinkoista teatterikesää näyttelijöille, kuin katsojillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 17:41

Näyttelijä kyllä, mutta ei katsomossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:48

Enpä itse näyttele, mutta joka kesä tulee käytyä 5-6 kesäteatterijuttua, niistä puolet 'pakollisia' kun niitä nuorempia sukulaisia on lavalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:02

Teatteri traktori joensuu.
En näyttele, mutta erittäin läheisiä ihmisiä on siinä mukana.
Peppi Pitkätossua vetivät täysille katsomoille viime kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:56

Täällä meilläkin toimii kesäteatteri,en ole kyllä käynyt vuosiin katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 19:19

Kyllä on tullut näyteltytä vaikka nyt en enään enään ole niisä mukana. Ruotsissa oli suomiseuran näytelmissä m ukana ja teimme kaikki itse oli oikein mukavaa aikaa niinkauan kun sitä kesti ja porukka pysyi kasasassa, kunnes tuli suomalaisten pahat viat esiin eli kateus ja siihen loppui sekin loru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:49

Käyn katsomassa kesäteatteriesityksiä. Kuuluu kesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 21:14

En ole teatteri-ihminen. En näyttele, enkä käy katsomassa. Ennemmin luen vaikka käsikirjoituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:23

En käy kesäteattereissa... on vähän sellaista hömppää.
Olen hyvin nuorena kuulunut nuorisoseuran näytelmäpiiriin, esiinnyttiin tietysti myös. Samoin koulussa jouduin aina näytelmiin mukaan, kirjoitin myös näytelmiä. Silloin aikanaan se oli ihan kivaa ja tuli samalla esiintymistottumusta.
Teatterissa käyn muuten kyllä. Jos joku hyvä, tosiasioihin perustuva "kesänäytelmä" löytyy, kyllä sellaisen katsoinin. Läntisellä Uudellamaalla on tänä vuonna jokin ruotsinkielinen esitys, luin siitä. Se ehkä tulee katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:47

kyllä täällä paikkanulla on tosi hyvä kesäteatteri ja näyttelijät ...käyn, myöskin pidin kahviota joskus kesäteatterissa ja näin sitä touhua kulissien tuoltakin puollen..aivan mahtavia ihmisiä oli sielläkin..