Saako puhelimeen sellaisen eston että se torjuu tietystä numerosta tulevat puhelut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 17:44

Joitakin estoja saa tuleviinkin puheluihin.
En tiedä mikä on palveluntarjoajasi, mutta tässä soneran sivuille linkki:
www.sonera.fi/Puhelin+ja+lii...30222#Info

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 17:40

Estoja saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:56

Tutkippa puhelimen valikkoja ja käyttöohjetta. Saatat löytää omasta puhelimestasi eston jonka voit rajata haluamaksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:01

joo kyllä sieltä vissiin taitaa saada

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:05

Riippuu puhelinmallista, mutta Nokialla on sellaisia puhelimia joissa tuon valinnan voi tehdä itse. Tosin jos soittaja laittaa numeronsa piiloon soittaessa ei tuosta ole mitään apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 19:41

No ainakin Nokia:n puhelimilla voi luoda erilaisia profiileja. Esim vain tietyn ryhmän puhelut hälyttävät.
Mulla soi myös eri musa ryhmästä riippuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:46

Juu kyl niihi saa sellasen.Otan itelleniki sellasen.En vaa viel oo saanu aikasiks mennä liikkeesee vaik monta päivää oon jo ollu menos.Kysyy jotai koodia ni aatelin käyä kysyys liikestä josta puhelimen ostin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 21:12

Voi sehän olisikin kiva jos sellaisen saisi. Siihen taitaa vaikuttaa puhelinmallikin. Toivon mukaan saat hyviä vastauksia. Niistä saattaa olla hyötyä muillekin puhelimen käyttäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:19

jep

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:13

kyllä saa. ainakin minun puhelimessa on sellainen :)