Kyllä täällä kai saa kysyä miten haluaa. Mutta minä itse en itseäni peittele olen mikä olen. Voi olla et nyt ihmiset pitävät outon

Kertokaa napsulaiset jos on jotain mikä teitä minussa ärsyttää????????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 21:09

Kyllä saat kysyä ihan mitä haluat. Kaikki olemme omanlaisia persoonallisuuksia. Ei sinussa mikään ärsytä. Minusta on kivaa, kun ihmiset kysyy asioita joita eivät omasta mielestään ymmärrä. Kysyisin minäkin, mutta olen luonteeltani arka, joten en uskalla kysyä, kun pelkään olevani typerä. Jatka kysymistä vaan reippaasti. Jos on joku ilkeä vastaus, niistä älä välitä. Niitä on aina täällä vuoroin itsekullakin.

Kysyjän kommentti

KIITTI YSTÄVÄ HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 17:35

Ei mikään sillä en tunne sinua ja saahan täällä kysyä mitä haluaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:39

Ole hyvä, nauti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:47

Miten sulla tuulikki58 on tommoset ajatukset tulleet päähän,täällähän voi ja kysytään näköjään vaikka mitä,sitä kapi-juttua en ole vielä uudestaan lukenut...
:-)ps.eikä ärsytä mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:55

En ole sellaista asiaa löytänyt, jos yleensä ärsyttää niin se on asia ja sen kyllä, kypsymätön kun olen, julistan julki välittömästi ja suoraan. Sinun kohdallasi sellaiseen ei ole aihetta. Miksi kysyt moista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 17:55

Et ainakaan minua. Olen teidän rinnalle uusi napsulainen, mutta minunkin periaatteena on kysyä sitä mikä mieltä painaa ja vastata miten asian näen, tai mitä siitä tiedän. Ihan sellaisena kuin olen.
Ja aina niitä palautteiden antajiakin riittää. Maailmaan meitä monta mahtuu...
Kevätaurinkoa vaan kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:01

Minua ei häiritse sinussa mikään. Jokainen kysyy ja vastaa omalla tavallaan ja olenkin maininnut että siinä Napsun rikkaus kun emme ole kloonattuja. Samaan malliin vaan jatkossa. Minä en itsestäni murhetta kanna. Jos jotain häiritsee ja pysyn asiassa, niin ei ole minun ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:02

et ärsytä mua ollenkaan. Mua ärsyttää vaan sellaset kysymykset, joita ei ymmärrä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:08

Mihinköhän tuo liittyy?
Ongelmia jossain.... muualla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:17

Ei ärsytä mikään. Kävin profiilissasikin enkä sieltäkään löytänyt mitään outoa.
Ehkä Sinulla tänään vain sattui olemaan huono päivä.
Koiviston sanoin: "Kyllä se siitä", varsinkin Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:59

Nauti vaan napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:56

No niinhä se pitää ollakki sellane ku on,älytöntä ruveta esittää jotai muuta ku mitä on.Miut on koko kouluajan kiusattu.Ala-asteel oli syynä ujous ja silmälasit,yläasteel toisil lewikset,miul ei.No edelleenki pidän vaatteita joista itse pidän ja rohkeutta oon saanu hieman lisää,mut ujo olen edelleen.Jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin ja olla sellane ku on,ei kaikkia voi miellyttää.Ei nuo isokenkäset sentää sitä viel onneks meiltä oo vieny ettei sais sanoa omaa mielipidettään.Ihmiset on erillaisia ja jokainen omanlaisensa persoona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:18

et ärsytä, pikkuinen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:41

Kysy mitä haluat ja me yritämme vastata. Niinhän se menee. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 09:14

Ihmisiä on montaa laatua tässä maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:57

kysele vaan ihan rauhassa kaikkea mitä mieleen tulee, niin me täällä yritetään parhaamme mukaan vastailla. ei täällä pidä olla, jos joku ärsyttää. hauskaa hupia tämän pitäis olla kaikille:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 21:02

suomi on onneksi edelleen vapaa maa, vaikka ei välillä siltä tunnut. jotkut saattavat asioiden suhteen olla kriittisempiä, mutta se on taas heidän ongelmansa, ei, et sinä ole ongelma, on mukava vastata kysymyksiisi =)