Kiinnostaisiko mennä Kaustisten Kansanmusiikkijuhlille kuuntelemaan elävää sikaa?

www.hs.fi/kulttuuri/artikkel...43?ref=rss

Avainsanat: osaako sika laulaa tai soittaa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 17:16

Olen minä sikoja kuunnellut, olin ravintolassa töissä monet vuodet, loppuillasta puolet asiakkaista oli sikoja, niin en minä Kaustisiin halua lähteä sikaa katselemaan.

Kysyjän kommentti

Tulipa heitettyä varsinainen kysymys ensimmäiseksi kysymykseksi. Muistan kyllä nuo ajat, kun ravintolassa piti hamstrata juuri ennen valomerkkiä mahdollisimman monta mukia eikä siinä varmaan ollut mukava tarjoilla.
Kaustisen sika, oli sitten aprillipla tai ei, ei kiinnosta minuakaan.
Mukavaa Napsuttelua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 17:12

Ei tosiaankaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:21

Eipä tuosta artikkelista paljoa selvinnyt, mutta tuo sika herätti mielenkiinnon. Jos sattuisi kyseisenä päivänä pyörimään Kaustisten lähellä niin saattaisin pistäytyäkin, paitsi tietty jos liput maksavat omaisuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:33

Mie en usko tänään mitään...tääkin on aprillia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 17:48

Tänävuonnako siellä niitä on vain yksi sika?
Muina vuosina siellä on ollut niitä sadoittain, niinkuin muissakin Suomen kesätapahtumissa.
Ei todellakaan kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:03

no ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:06

...kuin sikaa tapettais,ei kiinnostais mennä kuuntelemaan Kaustisellekaan saati muualle.Varmaan joku kansanmusiikki saattais kiinnostaa,mutta sian kiljunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:12

Taitaa olla huumoriuutinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 19:00

Kaustisen tapahtuman teemamaana on tänä vuonna Kiina. Kyllä minä lähden kiinalaista sikaa kuuntelemaan. Onkohan se keltainen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 21:02

Onneksi tää aprillipäivä on kohta ohi. Ihan kauheeta, kun ei tiedä mihin uskoa ja mihin ei. "Laulava" sika. Olishan se nähtävyys, mutta ei korville kovin hyvää tekevä ääni. Sehän on kiljuntaa, varsinkin jos sika on nälkäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:12

Ei tarvitse välttämättä sinne saakka mennä. Menee vaan jonnekin lähilpubiin, eiköhän sieltä muutama elävä tai puolielävä sika löydy.
En kyllä kaipaa sikoja elämääni.