Mikä on lempikarkkisi ja jäätelösi????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 16:09

kaikki on hyviä.. ei oo mitään tiettyä yhtä. Mutta niinku tuulikki sanoi niin irtokarkit on hyviä koska saa valita itse karkkinsa. Ja pirkan mansikkajuustokakku jäätelö on hyvää, myös stracciatella, vohveli-kinuski, vadelma-muffinsi on hyviä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 16:07

Lempi karkkini on irtokarkit jotka voi itse valita ja sit suklaa. Mun jäätelö on mansikka jäätelö sekä vanilja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 16:11

Syön tosi vähän, mutta silloin kun syön on karkki toffeesta tehty ja jäätelö on mangomeloni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 16:22

Jädestä sitruunan makuinen jos sitä on, muussa tapauksessa appelsiini. Sokerittomia karkkeja olen syönyt viime aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 16:41

tumma sukslaa ja vanilja jäätelö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 16:42

Karkkia en ole syönyt kolmeen kuukauteen (ihan huvikseni vain lakossa) mutta maraboun minttukrokanttisuklaa on aivan taivaallista, sitä syön varmaan ensimmäisenä kun karkkilakon lopetan :)

Lempijäätelö varmaan rommirusina

Lähteet:
herkkusuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 16:53

Lempikarkkini on Salmiakki ja jäätelöistä Carte D'orin kolme suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:25

Irtokarkit tai toffee herkkuani.Jäätelöistä taas maistuu tiikeri,toffee tai lakritsi. :P Äh,alkaa tekee
mieli jätskiii....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:27

Shukulaati kaikissa muodoissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:36

Karkkiosaston parhaat olen vastannut jo aiemmin, mut lempijäätelö..hm. oikeastaan kaikki muut mutta ei tiikeri. Mango ja lakritsi ihkun hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:47

ehdottomasti candyking irtokarkit ja jädeistä parhain on minttu suklaa :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:56

Suklaasta,tumma on ollut mulle AINA mieleen,irtsareita en syö koskaan!Jäätelöstäkin tykkään eniten vanhanajansuklaajädestä,jossa suuria suklaahippuja,YAM!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:57

Rommirusinajätski ja suklaana fazerin lontooraelevy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:19

- bounty suklaa
- rommirusina jäde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:21

Daim-suklaa ja mango-meloni irtojäätelö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:54

Kyllä suklaa pitää ehdottomasti olla tummaa, ei taloussuklaata ja jäätelö on viimepäivinä ollut Valion Kevyt Trio kermasuklaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:31

Lemoikarkkeihin kuuluu värilliset turkinpippurit ja salmiakit ja tykkään liikaakin lakritsi jäätelöstä :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:54

Fami ja suklaapehmis

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:00

irtokarkit, jäätelö varmaankin Mango

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:43

Kaikki Ben&Jerry's -jäätelöt on jees!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:12

Fazerin salmiakkisuklaa ja jäätelöistä rommi-rusina.On ollut ilo huomata,että rommi-rusinaa saa ihan kaupan pakastealtaastakin.Ei tarvitse kesään asti jätskikioskeja venata :)