Miten laihdun yhden vaatekoon?

Aikaa on 9 päivää!

Avainsanat: laihtuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 14:10

Kyllähän viiden kilon pudotus tuossa ajassa on mahdollista, mutta vaatii älyttömän ponnistuksen eikä välttämättä ole terveydelle hyväksi. Liikuntaa 2 - 3 tuntia päivässä ja paljon kasviksia sekä paljon proteeinia, mutta hyvin vähän hiilihydraatteja. Niin ja annokset pieniä ja 6 kertaa päivässä, ei siis mitään isoja aterioita koko aikana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 15:57

liiku paljon, ja syö vähän.. voit jättää aika paljon pois ruokaa koska se on noin vähän aikaa vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 16:22

Yksi vaatekoko on noin 5 kiloa. Olenko oikeassa. Ja aikaa on 9 päivää. Järki hoi! Älä jätä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 16:34

Syö laihduttajan kaalikeittoa. Poistuu nesteet ja paino kevenee, mutta tulee samantien takaisin kun alat syödä normaalisti.
Erittäin epäterveellistä noin lyhyessä ajassa tapahtuva painonpudotus. Tuskin mikään pullukka oletkaan edes.
Osta uusi mekko tai avaa vanhan saumoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 16:37

Tota keventämällä ruokavaliota ja liikkumalla. Mutta en kyllä itse ole siihen kyllä pystynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:00

Eikö kannattaisi vain mennä niissä vaatteissa mitkä mahtuvat päälle. Jos kyseessä on häämekko niin vuokraa itsesi kokoinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:17

Ei kuulosta järkevältä hankkeelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:59

Fiksuja ohjeita jo roppakaupalla,sanoisin,että mahdottomuus
pudottaa ½-kilo/päivä tahtiin...äly HOI!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:57

Juo pelkkää vettä.............. Sun olisi pitänyt aloittaa laihdutus hieman aikaisemmin niin olisi ollu helpompaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:47

Lisää auringon myötä liikuntaa ja osta lopultakin vain light-tuotteita. Riippuu aloituspainosta mutta kyllä 65-75 kiloinen ihminen sen 3-4 kiloa saa viikossa pois.
Kokemusta on, eikä ole tullut takaisin. Kuulostaa järkevältä hankkeelta, onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 23:25

treeniä treeniä.. ja lisää treeniä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:12

Tuossa ajassa selkeä annosten pienentäminen auttaa varmasti. Auttoi ainakin mua.