No, aprillattiinko sinua?

Minua ei pahemmin, luin lehdetkin tietäen että jossain piilee pila. Ja otsikosta sen jo huomasi. Paikallislehdessämme oli juttu, kuinka täällä Kalajoella suunnitellaan sillan rakentamista parinkymmenen kilometrin päässä merelle olevalle Ulkokallan saarelle. Hankkeen rahoittajana olisi dubailainen öljymiljonääri Zayid ibn Khalifa Al Jassas joka on sukua Arabiemiraattien nykyiselle hallitsijalle Sheikki Khalifa ibn Zayid ibn Sultan Al Nahyanille. Mahtaako olla olemassakaan tuollaisia, voisi googlettaa :'DD Mutta kertokaahan jos teitä onnistuttiin jymäyttämään.

Lisätty: 01.04.2009 - 17:00

www.kalajoenseutu.fi/page.asp?aid=390

Avainsanat: aprillipäivä pila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 15:14

Epäilenpä, että minua on juksattu tällä palstalla. Miumaumikko......sillä kaverilla on selitettävää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 15:14

Ei ole jymäytetty millään tavalla tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 15:15

No ei kyllä muakaan aprillattu.. Toisaalta harmi, toisaalta ei..tiedä mitä olisivat keksineet :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 15:22

joo, joku nippas kunnol.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 15:23

Ei vielä ainakaan, mutta ei päivä ole loppunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 15:25

no ei mua suoranaisesti... kyllä oon nähnyt piloja mut ei ne oo mulle tarkotettu pelkäästäänn

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 15:43

Muutama napsulainen tällä sivulla yrittää kovasti. Ei muut - vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 15:46

ei oo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 15:50

Eipä ole kukaan onnistunut..vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 16:04

Eipä ole vielä kukaan vetänyt mua höplästä tänään vielä. Mutta vielä ne kerkeää sen tekemään jos muistavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:23

EI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:30

Ei varsinaisesti,mutta yks kirjotti hauskasti tulevat ottelut missä ne mukamas olis pelattu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:04

Työkaveri yritti vedättää kertomalla olevansa raskaana. Ei mennyt läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:24

Ei kukaan ole suonut sitä iloa, että olisi tehnyt pilaa kustannuksellani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:30

Taidan selvitä.
Lehtien yritykset olivat säälittäviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 22:02

Joo, poika tuli koulusta ja sanoi et sai jälki-istuntoa, mut ei sit kerinny sen enempää kertoa asiasta ku siltä pokka petti. Itseltä kerkesi monttu levähtää auki kyl :-o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:01

selvisin ehjin nahoin koko päivästä. paha epäillys oli, et mies juoksuttais, kun se onnistuu aina keksii hyviä piloja, mutta silläkin oli työn puolesta niin kiire, että unohti koko aprillipäivän:D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:01

ei onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:24

Taisin säästyä piloilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 18:52

kukas sitä nyt tällaista vähäviisasta viitsisi aprillata