miksi naiset eivät ajattele seksiä kuin miehet?!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 15:11

Meidät on alunperin luotu erilaisiksi miehiksi ja naisiksi. Vaikka kaikki ensin sikiövaiheessa ovat naisia...ai, ai, kun tekee hyvää tämä ajatus....

No, niin asiaan taas. Mies on esimerkiksi näköaistinkin avulla herkempi heräämään seksuaalisesti. Nainen ei syty niin impulsiivisesti vaan hänen suurin sukupuolielimensä on palisanterin sanoin aivot. Ja sitähän miehet eivät tahdo uskoa, koska naiset pystyvät aina sukupuoliyhteyteen, mutta miehet eivät.

Naisen elämänpiiriin kuuluu perinteisesti elämän vaaliminen ja ylläpito. Huolehtiminen toisten tarpeista muittenkin kuin partnerinsa.

Miehen patriarkkaalinen tehtävä on lisääntyä ja täyttää maa.

Tässä jotain miksi en aina ajattele seksiä....jaahas.... pitää mennä välillä keittämään puuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 14:40

Suurin sukupuolielimemme on aivot.
Ja miehillähän on putkiaivot ..............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 14:41

Heh,niinpä ja naiset fiksumpia tässä asiassa.Luulisin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 14:44

kyll,,eihän naisilla ole kuin sexi mielessä,,miehillä on sentää kuningas jalkapallo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 14:47

Ei ehdi ajattelemaan niin paljon seksiä , on työ ja kotihommia ja lapset pitää hoitaa, pyykit , tiskit , ruuanlaittoa ym. mies kun siellä sohvalla makoilee työpäivän jälkeen niin ehtii seksiä ajattelemaan sillä 1 aivosolulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 15:12

Eihän ne naiset ole muutenkaan samanlaisia kuin miehet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 15:24

Riippuu vähän naisesta ja miehestä, eihän kukaan täysin samalla tavalla ajattele muutenkaan, jokainen varmasti ajattelee asioista eri tavalla kuin toinen oli sitten nainen tai mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 15:27

naiset pysyy ehkä pidempään tyydytettynä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 15:57

Miehille se nosto, työntö ja ravistus. Naisille yhdeksän kuukauden odotus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:28

Eikö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 17:44

Pitäiskös joskus muutakin ajatella, kuin sexiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 17:55

Niitä varusteita jaettaessa miehet tuli ensin, ja sitten kun tuli naisten vuoro, niin ei ollut enää mitään jaettavaa. Siksi naiset joutui sitten tyytymään pelkkään tyhjään reikään.
Miten siinnä sitten enää niin seksi olisi mielessä , kun ei ole siihen kunnon välineistöäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:07

Niin, joskus mietin, miksi miehet eivät ole niin innokkaita kuin me naiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 01:40

Naisilla on paremmpi maku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:02

minä ainakin ajattelen enemmän kuin kerskiverto miehet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:29

Naiset eivät ajattele seksiä, koska saavat harvoin hyvää seksiä. Ei huvita nyhrätä joutavaa.