Tupakkaa ja alkoholia enää vain tilauksesta . Mitäs tykkäät?

www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=4

Lisätty: 01.04.2009 - 19:07

Joo kyllähän tämä oli A-päivän epistolasta, eli Verkkouutisten Aprillipila, joka on ehdolla media-aprillipilojen top ten listalle ... (voihan se hallitus tietysti saada tästä idean) ...

Avainsanat: alkoholi tupakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 09:56

Sopii aivan hyvin,tilaus pitäisi tehdä pari vuotta aikasemmin ,niin kerkeäisi harkita tarpeeksi.Oikein tervetullut päätös.

Lisätty: 01.04.2009 - 11:28

AP vastaus AP kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 09:58

Aprillia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:58

Aprillia, aprillia.....onko? Kyl´nyt meitä vedätetään tännään ja miehet pääsi vauhtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:00

Jos ei ole aprillipila, niin on älyttömän hyvä juttu! Kun tupakan saaminen tehdään mahdollisimman vaikeaksi, niin uusien tupakoitsijoiden määrä romahtaa. Lopulta tupakointi on vain tahra ihmiskunnan historiassa. Alkoholi pitäisi laittaa kortille, kotitekoisten alkoholijuomien tekeminen pitäisi kieltää lailla ja sanktioida niin voimakkaasti, ettei kukaan uskaltaisi sitä tehdä.

Poltan itsekin satunnaisesti entisenä tupakoijana, mutta en ole enää kiinni tupakassa siten kuin ennen, joten sittenpähän jäisi satunnainenkin sauhuttelu pois, mikä olisi vain hyvä juttu. Alkoholia käytän niin harvoin, että minun puolestani se voi vaikka hävitä kokonaan markkinoilta. Kumpikaan aine ei ole tärkeä ihmiselle vaan nimenomaan päinvastoin, haitallisia ja paljon taloudellista vahinkoa ja inhimillistä tuskaa aiheuttavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:06

Jaa tässä oli juju eli APRILLIA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:11

En mennyt retkuun häh häh hää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:14

juo kuravettä päälle... muuten ideana ihan hyvä.Lopettaisi ainakin lasten juomisen ja tupakoimisen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:34

meinasin mennä retkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:35

Hieno homma!!Kannatetaan!Aprillia!
Mitäs tykkäätte Simpson-postimerkeistä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:49

Aprillipilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 10:50

Onneksi on aprillia tuon tupakin osalta. Viinat voisi hävittää lopullisesti minun puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 11:10

Sinäkin, Brutukseni, peloittelet vanhaa ihmistä. En tosin käytä kumpaakaan, mutta pääsinpäs näyttämään lukeneisuuttani lentävällä lauseella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 11:10

aprillia. MUTTA OLISI KUITENKIN HYVÄ ASIA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 11:48

Sitä saa, mitä tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 12:11

Parempi kun ei edes tilauksesta.
Minusta molemmat tulisi kieltää lailla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 12:35

Päättäjiltä voisi odottaa (viimeaikaiset ratkaisut huomioon ottaen), myös näin piipmäisiä päätöksiä, mutta onneks on aprillipilaa luulen ma, joten ei vielä tarvitse muuttaa maasta pois...huh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 13:41

Aprillia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 15:59

Tänne meille alkoholi täytyy nytkin tilata, jos tahtoo muuta kuin mietoa siideriä ja keskikaljaa.
Tulee postipakettina. Lähimpään Alkoon yli sata kilometriä, eikä meiltä sinnepäin ole minkäänlaista julkista liikennettä. Vastapainoksi kuravettä ei tähän aikaan vuodesta ole,
kävin tarkistamassa. Vettä löytyy vain joen jään alta ja kotirinteen paanteen reunasta ja se vesi on raikasta ja puhdasta, samoin kuin kaivovetemmekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 16:35

samapa tuo. lopetin viikko sitten kaikki typeryydet ni vois vaikka kieltää kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:16

Sama sen väliä, osaan vähän kotipolttosta ja röökaaminen jo jäänyt. Oliko aprillia tämä vai ei?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 01:47

Menin retkuun. En tilannut tupakkia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:03

ei hyvä juttu