Huomenta napsulaiset. Mites teitä jujutettiin tänään? Iloista aprillipäivää kaikille! Kategoriassa kaikki käy.

Avainsanat: narraus usko nauru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 09:16

Itse en aluksi muistanut koko aprillipäivää. Mieheni narrasi tytärtäni, joka oli vielä nukkumassa. Hän meni olohuoneen ikkunaan ja alkoi suureen ääneen päivitellä omenapuun luona olevaa rusakkoa. No tietenkin 11-vuotias eläimiä rakastava tyttäreni singahti vuoteestaan kuin jousi ja juoksi katsomaan. Ihme kyllä tyttö otti aprillauksen rauhallisesti ja kaikkia nauratti.

Lisätty: 01.04.2009 - 09:19

Iloista aprillipäivää sinullekin ja kaikille muillekin Napsulaisille! Huijatkaa ja vedättäkää, nyt on vuoden ainoa päivä, jolloin siihen on lupa :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 09:17

Hauskaa aprillipäivää!

Toistaiseksi ei vielä kukaan ole aprillannut.
Mutta päivän mittaan voi tapahtua vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:20

Heräsin tunti sitten ja toistaiseksi ollaan selvitty.
Päivän lehti on vielä laatikossa, täytyy lukea se epäilemällä jokaista juttua...

Tässä taitaa olla pari...
www.ess.fi/?article=231467
www.jatkoaika.com/smliiga.ph...mp;id=9432

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:23

Huomenta,ei vielä mitenkään,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:26

Joko yksinkertaisena en ole tajunut tai sitten sitä ei ole tapahtunut ..... vielä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:27

Minua ei ole aprillattu,mut lehtemme kirjoittaa,et tänne tulis ikea,voi tullakkin,mut sitä en usko,et sen pääjohtaja oisi tänään torilla tavattavissa klo 12,00,se voi olla aprilliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:37

Minua ei ole vielä narrattu, mutta mieheni meni retkuun sanomalehden pilaan, minulla on tosi hauskaa siitä , mutta pilkka voi käydä omaan nilkkaan, pitää olla tarkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:56

Minua ei myöskään kukaan ole jujuttanut. Nuorin tyttöni tiesi vasta aamulla että tänään on aprilli päivä kun sen hänelle itse kerroin. Minä sanoin et jujutappa opettajaa koulussa. Tähän tyttöni vastas et sitä minä olen tehnyt muutenkin opettajalle. No minäpä vähän hämmästyin kun kuulin. Mutta kyllä se vähän sellainen tyttö on että sekin onnistuu. Mutta päivän aikana voi myös mennä halpaan jujuun, koska päivä ei ole vasta kuin alullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:11

eo vielä kukaan, kun olen yksin kotona ja en viitsi itseäni huijata:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 10:41

Ei ole huijattu ainakaan tänään. Sitä osaa olla varuillaan aprillipäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:59

Toistaiseksi rauha maassa,mutta päivän HSn luin tarkalla silmällä;en huomannut mitään tai kaikki meni läpi.Iloista aprillipäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 11:11

nää huijaukset mitä täällä napsussa on ollut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 11:13

Minulla on vielä Hesari lukematta, mutta menenpäs lukemaan sitä "sillä silmällä."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 11:50

Tämä oli ensimmäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 13:43

Jujutin itse itseäni,kun unohdin ostokseni kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 14:18

Ei millään tapaa, asialinjalla on oltu. laspilla on tapana keksiä jotain juttuja, eivät nekään ole niin onnistuneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 14:20

ei ole aprillattu..radiosta kuuntelin kun haastateltiin tyyppiä jolla sukunimi oli Semmonen ja haastattelu oli juuri samainen aihe josta chumba laittoi linkin eli : Isännöitsijät kyttäämään tv-luvattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 14:40

Ei ole aprillattu tänään....ainakaan vielä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 22:47

Minua ei aprillattu mitenkään. Olen iloinen siitä