tietäisikö kukaan että missä olisi halvin paikka testata lapsettomuutta kun olen itse 24 ja poikaystäväni vähän vanhempi?? kiitos.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 09:48

No, ihan ekaksi yksi asia: Menetkö pesulle heti yhdynnän jälkeen? Jos haluat tulla raskaaksi, älä peseydy äläkä nouse ylös vaan jää makoilemaan, jolloin siittiöt pääsevät uimaan maaliinsa. Ne ovat mikroskooppisen pieniä ja etenevät hitaasti eli niille täytyy antaa mahdollisuus päästä perille. Lääkärit voivat pitää tätä huuhaana, mutta kokeilepa. Yksi entinen työkaverini oli yrittänyt lasta kolme vuotta ja kun kysyin peseytymisestä, hän vastasi että yök, no tietysti käyn heti pesulla. Kerroin tämän jutun ja kas, seuraavassa kuussa jäi kuukautiset pois. Luulen, että aika monesti lapsettomien parien kohdalla kysymys on tästä, nimittäin voisi kuvitella, että jos miehen siittiöt ovat heikosti liikkuvia tai niitä on vähän, niin ei peseminen ainakaan edistä raskaaksitulemista.

Lisätty: 01.04.2009 - 09:49

Nyt tällä entisellä työkaverillani on jo kolme lasta :) Se jäi mainitsematta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 05:29

tai siis että miksi ei onnistu olemme yrittäneet jo ainakin puoli vuotta ja lopetin viime vuonna e-pillerit kun söin niitä jonku kuukauden ennen sitä ja sitä ennen oli kupari kierukka joka poistettiin??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 06:27

halvin keino varmasti hakeutua julkisen terveydenhoidon piiriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 07:07

Tutkimukset kannattaa aloittaa, kun lasta on yritetty vuoden ajan.
Väestöliiton hinnasto:
www.vaestoliitto.fi/lapsetto...us/hinnat/

Ovulaatiotesti:
www.halpa-testi.fi/ovulaatio...i-c-4.html

Tutkimukset:
www.duodecimlehti.fi/web/gue...ku_p_auth=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:10

ja... miehet , älkää pitäkö liian kireitä housuja. Lämpö tappaa siittiöt. Ja edelliseen jatkoa.. vielä voipi nostaa jalat seinää vasten ylös, nainen siis:) (vanhan kansan konsteja)
Apteekista saa ovulaatiomittareita. Limasta seurataan milloin munasolu irtoaa.
E-vitamiinia sanotaa hedelmällisyysvitamiiniksi. Ei ole pahitteeksi popsia sitä kuurin. Älä hättäile, puoli va e -pillereiden lopettamisesta on aika lyhyt aika kun pillerit saattaa viivästyttää raskaaksi tuloa. Anna elimistön rauhoittua ja em. konstit käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 11:51

Terveyskeskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 13:44

Odota vielä vähän aikaa ja hakeudu hoitoihin vasta,jos vuoden kuluttuakaan ei lasta kuulu.Julkinen terveydenhuolto on edullisin.