Uusi laki laillistaisi raiskauksen avioliitossa ja kieltäisi naisia poistumasta kotoaan ilman miehensä lupaa.onko stubb oikeassa

Lisätty: 01.04.2009 - 11:05

ei ole aprillipila,,tosiasia ,,www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...7_ul.shtml

Avainsanat: ulkoministeri alexander stubb .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 14:30

Kyse on Afganistanista eikä Suomesta, mutta toivottavasti Afganistanin naiset lopultakin nousevat kapinaan.

Kysyjän kommentti

nythan myoskin halonen on ottanut asiaan kantaa,,halusi myos puhua OBAMAN KANSSA ASIASTA,MUTTA VANHANEN TUHOSI SEN PUHEYRITYKSEN

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 06:33

höpö höpö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 06:56

Aprillia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 07:37

hah...hah...hyvä yritys aprillata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 07:59

ha.. ei oo hauskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 08:00

Aprillia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 08:58

Joskus ajattelin laittaa aprillipilaksi, että EU aikoo kieltää saunojen rakentamisen ja myöhemmin myös jo rakennettujen käytön, mutta pelkäänpä että EU tekee sen joskus ihan oikeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:01

Heh ho hah :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:02

Siis tuo poistumiskielto on puppua, koko homma puppua.
Raiskaus on rikos myös nykyään, sekä aviolittossa että muutoin. Ei kuulu Stubbin alueeseen edes, hän on ulkoministeri (tiedoksi tämä), oikeusministeri on ihan toinen henkilö.
Liian kehno aprillipila!

Lisätty: 01.04.2009 - 09:03

Sorry, luin otsikon väärin, mutta huono pilaksikin... aihepiiri on vakava eikä oikein sovi leikin kohteeksi.

Lisätty: 01.04.2009 - 09:23

Iltalehden sivuilta tuo juttu on luettu, mutta tänne laitettu vääristettynä. Afganistanissa on tulossa kyseisenlainen laki, Stubb on ottanut kantaa lakia vastaan EU:ssa.

Lisätty: 01.04.2009 - 14:14

Ei ole kyse Suomen asioista lainkaan vaan Afganistanin.Lukekaa juttu Iltalehden nettisivuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:09

Olit nyt eka joka mua aprillasi, kiiiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:18

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:19

Eikös siihen samaan lakipakettiin kuulunut Häkämiehen ehdotus, että naisten asevelvollisuus muuttuu pakolliseksi, kaksivuotiseksi ja se suoritetaan kotona isän, veljien ta aviomiehen toimiessa kouluttajina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:01

juo kuravettä päälle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 10:31

Just joo, ja silleen sano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:38

ja vähäviisaan listaan vielä poninhännät ja kortsupolvarit pakollisiksi;naisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:50

Vähäviisaalle välähtää taatusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 11:53

Stubbi on aina oikeassa, omasta mielestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 13:47

En usko tiedon pitävän paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 14:23

Voimattomia ovat ihmisoikeusjärjestöt, länsimaiset poliitikot yms. maiden omia lakeja vastaan. Jos kyseessä on Guardianin aprillipila (juttu julkaistu eilen ja laki allekirjoitettu viime kuussa) leikkivät he todella tulenaralla aiheella ja edessä pahemmat mellakat kuin pilapiirroksista aikanaan. Sinänsä ei uutisessa ole mitään "mullistavaa", sillä edelleen on maita joissa vaimolla ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä avioliitossa, kävellä kadulla ilman miespuolista saattajaa, oikeutta matkustaa edes naapuri kylään ilman miehensä suostumusta eikä heillä ole oikeutta omiin henkilöpapereihin jne. Alkuperäisessä jutussa kyseessä on kuitenkin tiettyyn lahkoon kuuluvat henkilöt, joita väestöstä on n. 10%. joita tämä uusi laki voimaan tullessaan koskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2009 - 15:32

Aprillia, aprillia. Syö silliä, juo kuravettä päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 23:10

huumorissa mikään ei ole pyhää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 01:50

Ei musta miestä saisi raiskailla avioliitossakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:04

ei ole yhtään hieno juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:03

Huono :DD