tavallinen vai sähköhammasharja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 06:44

Sähkis. Sähköhammasharja on myös turvallisempi, koska harvempi saa sillä aikaan ienvetäymiä. Vaikka nopeasti voisi ajatella toisin päin. Jos harjaustekniikka on oikea, ei harjalla ole niin väliä, mutta aika harva harjaa hampaansa oikeasti puhtaaksi. Suosittelen plakkivärjäystä, niin totuus paljastuu, ja näin oppii kiinnittämään huomiota hankaliin paikkoihin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 00:01

Molemmat Tavallista käytän useimmiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:03

sähköä kotona ja manuaalista matkoilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:09

Sähköä kotona ja lyhyellä matkalla,duunissa(matkan päässä) toinen vanhempi malli sähköä,pitkillä matkoilla manuaalinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:17

Tavallinen kotona ja reissussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:24

Tavallinen ilman muuta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:26

Vanhoilla paikatuilla ikäluokilla sähkö voi heittää paikat vege. Nuorilla hyperhoidetuilla ei niin isoa väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:29

Kyllä se näin menee että sähköllä saa takahampaatkin paremmin pestyä. Eli kotona ja matkoilla ja jos akkua ei voi ladata ja tyhjenee niin siirrytään manuaaliseen vaihtoehtoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:53

Sähkönen kotona,matkoilla tavallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 01:39

Ilman muuta sähkö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 05:57

Minä pidän tavallisesta hammasharjasta, on minulla sähköharjakin mutta pää tutisee jälkeenpäin vielä pitkään kun sitä käytän heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 06:34

käsikäyttöinen, perinteinen. täytyy saada oikea tuntuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 07:16

Tavallinen hammasharja, on mistä valita ja jatkuvasti tulee uusia muotoiluja .

lainaus tohtori. fi sivulta:
Hampaiden harjaus on hyvä suorittaa tietyssä harjausjärjestyksessä, ensin tulisi harjata ylä- ja alaleuan suun sisäpuoliset pinnat, seuraavaksi purupinnat ja vasta viimeisenä hampaiden huulien puoleiset pinnat. Tällä tavalla voidaan varmistua siitä, että hampaiden kaikki pinnat tulevat huolella puhdistettua. Aluksi hampaita harjatessa voimaa on paljon. Harjatessa ensin sellaisia pintoja, jonne on vaikeampi päästä, eli suun sisäpuolisia pintoja, voidaan varmistua, että ei käytetä liikaa voimaa ja aiheuteta harjausvaurioita sellaisiin pintoihin, eli hampaiden huulten puoleisiin pintoihin, jotka ovat helposti saavutettavissa. Tämän vuoksi hampaiden harjausjärjestys on tärkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 07:39

Kummatkin käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 08:29

lennu
Vastattu: 01.04.2009 - 07:39
Kummatkin käytössä.Kopioin lennun vastauksen,tähän.kun mulla kans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 08:48

Manuaali pelkästään, sähkön säästöä sekin. Tärkeämpi on kuitenkin, että oikeasti harjaa hampaansa aamuin illoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:03

Sähköinen on todistettavasti tehokkaampi ja semmoinen on minullakin peruskäytössä. Päivän parin reissuilla mukana on manuaaliversio, mutta jos tarvetta on pidempään, otan ilman muuta sähköisen mukaan. Aion kuolla omat hampaat suussa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:00

tavallinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:10

Minä käytän itse sähköhammasharjaa. Mutta matkoilla sit tavallista hammasharjaa. Koska sähköhammasharja pesee puhtaammaksi hampaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:58

Käytän sähköhammasharjaa,mieheni ei pidä siitä ollenkaan,tärisyttää kuulemma liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 11:53

Tavallinen sähköhammasharja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 12:37

Sähköhammasharja, mutta onkohan sen käytön vaikutuksia tukittu laajemmin, esim. tärinä yms. miten vaikuttaa purukalustoon/ikeniin, jne.?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 13:35

Tavallinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 13:48

Tavallinen.Inhoan sähköhammasharjan aiheuttamaa tärinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:33

Sähkö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 21:36

Tavallinen mielummin,mutta omistan myös sähköisen,mutta en oikeen tykkää siittä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:04

ihan tollainen perinteinen hammasharja on hyvä. joskus kokeillut sähköistä, mutta ei ollu mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 21:25

tavallinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:24

Sähköinen. Kärsivällisyyteni ei riitä tavallisella nykyttämiseen. Tiistaina täytyykin mennä tarkistuttamaan miten olen onnistunut purukalustoni kunnossapidossa. Edellisestä käynnistä onkin aikaa. Sinä et ehkä ollut silloin vielä edes syntynyt. =)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:04

tavallinen mieluiten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:16

Sähköhammasharjaa usiemmin käytän, eli siis sähkö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:07

Sähkis, todella tehokas kunhan huolehtii että virtaa on, se käy huomaamatta jotenkin tehottomasti hyvin nopeesti.