Miten voi liittä microsd muistikortin tietokoneeseen? Minulla ei ole sopivaa usb-liitintä puhelimeeni. Tarkoitan puh. muistikort.

Haluasin saada kuvia kännykästäni tietokoneelle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 22:44

Jos koneessasi ei ole muistikortin lukijaa, eli paikkaa minne se työnnetään.
Voit ostaa sellaisen erillisen muistikortinlukijan, se on pieni (ja nykyään jo halpa) laite, johon voi työntää erilaisia muistikortteja, siitä lähtevä USB-kaapeli liitetään koneen USB-liittimeen.
Katso linkistä

Lisätty: 31.03.2009 - 22:48

Katso myös (hinta 11 - 33 e)
hintaseuranta.fi/tuote.aspx/16241

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Muisti...rtinlukija

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 21:53

Käy hakemassa puhelinliikkeeltä sopiva kaapeli, mikäli koneessasi ei ole paikkaa muistikortin adapterille. Adapterin olet saanut muistikorttisi mukana kun olet ostanut sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 21:59

Joo niin olen, mutta en löydä konneesta minkäänlaista paikkaa mihin sen voisin laittaa. Kai on mentävä ostamaan sopiva usb.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:27

Itselläni on NOKIA DD-10 muistikortinlukija joka laitetaan USB-liittimeen, ei siinä mitään kaapeleita tarvita. Se maksoi vitosen ja samaa hintaa on esim 20 in 1 lukijoita, niihin siis käy jopa 20 erillaista muistikorttia. Halpakaupat (mm.Tokmanni) myyvät niitä muutamalla eurolla.

Tuo ainakin pelaa hienosti;
www.polkumyynti.com/product_...php?p=2207

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 07:04

Kaikki muistikortteja käyttävät laitteet sisältävät kortinlukijan.
Jos sinulla ei sitä ole, osta muistikortinlukija , se liitetään vapaaseen USB -porttiin.
Tai osta piuha millä voit liittää puhelimesi USB-porttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 08:56

Puhelimeen ostettu piuha on yleensä hintava eikä välttämättä käy seuraavaan hankkimaasi puhelimeen. Osta mieluummin kortinlukija, jota voi tarvittaessa käyttää muidenkin muistikorttien kanssa, esim. kameran kuvien siirtämiseen.
Katso vaikka
www.verkkokauppa.com/popups/...p?id=18748

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:10

Mulla tuossa pöytäkoneen etupaneelin alla,rivissä kortti paikkoja suoraan,neljä eri laista korttia voi laittaa,ostin kyllä vielä piuhan puhelimesta saa kykeä koneeseen, mun mielestä piuha ei ollut kallis,