Vitsejä

Kerro lempivitsisi täällä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 20:27

British Museum tutki muumiota vuosia, tuloksetta. KGB sai vihiä ja kehotti lähettämään muumion Kremliin. Parin viikon kuluttua tuli vastaus: - Da, se on Ramses Neljäs.
Britit:- OOOh how??? Kreml:- Se tunnusti.
(vanha)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 19:21

www.mankeli.com/vitsit/
Saat itse valita ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 20:23

Senioreille sekalaista

Lisätty: 31.03.2009 - 20:34

Ratkaise "Vammainen visa! "
www.students.tut.fi/~penttin...bizare.gif

Lähteet:
www.seniorinetti.fi/keskuste...-ja-vitsit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 21:26

ei ole lempivitsiä mutta jotain:)
Kallen täti oli tullut kylään ja Kallen äiti huuteli että: "Tuleppas sanomaan tätillsi päivää ja näytä että olet mies" Tähän Kalle: "Päivää kyllä tulen sanomaan mutta näyttämään en rupea"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 21:29

Mitä eroa on villieläimellä ja kesyllä eläimellä?
Kesy eläin syö kädestä, mutta villieläin syö käden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 21:59

mies osti uuden auton ja innostui sillä hurjastelemaan. hetken kuluttua siniset valot vilkkuivat auton perässä. mies nauroi, ettei ne minua kiinni saa kuitenkaan.. poliisi ajoi sitkeästi perässä, kunnes mies pysäytti..
konstaapeli lompsi auton luo ja sanoi: "Tänään on perjantai 13pvä, minulla on ollut aivan kamala päivä, ja vielä pino paperihommia asemalla. Jos voitte kertoa erittäin hyvän syyn hurjasteluunne, en sakota."
Mies mietti hetken ja sanoi:" Akka lähti poliisimiehen matkaan viime viikolla, minä luulin, että te olette tuomassa häntä takaisin."
Tähän konstaapeli: "hyvää päivänjatkoa.." ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 22:29

Mies tapasi tanssiravintolassa mukavan naisen.Nainen kuitenkin halusi tietää kuinka rikas tapaamansa maanviljelijä olisi ja kysyi kuinka monta lehmää hänellä on.Johon mies vastasi kyllä siellä käy yks hännän huiske.Nainen oli haltioissaan luullen miehen olevan todella rikas.Mennessään navettaan sieltä kuitenkin löytyi yksi laiha ja vanha lehmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:30

Tulepas kalle kustaan ikkunan alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 12:12

Olen viheä kateudesta , sanoi herne tomaatille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:06

"Äiti, mikä on orgasmi"
"enpä kuule tiedä mutta kysy isältäsi"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 14:38

Mitä eroa on miehellä ja purkillisella Sertiä?
Sertissä on enemmän aivoja!