Minkälainen pesukone ois poikamiehelle paras.Ei mitään valkopyykkejä erikseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 18:24

Meidän blondi sano ettei niin yksinkertaista pesukonetta ole tehtykkään että mies osais ilman neuvojaa käyttään sitä oikein.

Siis hommaa pyykkäri tai vähintään se neuvoja ... :)

Lisätty: 31.03.2009 - 19:16

Anonyymillä ei näköjään ole elämänkokemusta, rehvastele siinä pyykkäystaidollas ja sitten pyykkäätkin koko ikäsi. Vähän 'fiksumpi' pilaa kerran koko lastin ja saa vapautuksen pyykkihommista loppuiäkseen : D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 18:20

Pitäisi hommata vaikka nainen itselle, jollei se käy niin kyllä vaalea pyykki on eroteltava ja pestävä erikseen , tumma pyykki erikseen muuten sun vaalea pyykkisi on myös tummaa tai osta kaikki tekstiilisi samanvärisenä vaatteet ja lakanat niin menevät samaan koneeseen kaikki.Kaikki pesukoneet on hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 18:30

Eli muija ja pesukone ?No se vasta kalliks tulee!!Kyllä riittää kun pesukone pitää ääntä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 18:32

Mitä mitä, maarit ja ylitarkka, aika kummia mielipiteitä. Pyykkäys sujuu mieheltäkin ja niin pitääkin sujua. Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Vaatteista löytyy pesulämpötilat ym. tarvittavat faktat eikä tarvi olla nero ymmärtääkseen, että tummat vaatteet on järkevää pestä erillään vaaleista.

Osta joku luotettava peruskone ilman turhia hienouksia. Minulla on varmaan kohta kymmenisen vuotta vanha päältä täytettävä upo pesukarhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2009 - 18:36

Eiköhän sinun tapauksessa pesulan pesukone ole paras. Ei tarvitse itse lajitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 18:55

pesukone ja kuivausrumpu niin ei tartte nähä vaivaa kuivaukseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 20:03

Mieti mitä vaadit koneelta Energialuokka, yksinkertaisuus, linkousnopeus > huomioi että rummun halkaisija vaikuttaa kuivaustulokseen jos kierrosnopeus on sama (kehänopeus), hinta. Keksi itse lisää ja lähde niillä eväillä kauppaan. Kannattaa seurata myös mainoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 20:31

Jos on rahasta tiukkaa, hae kirpparilta. Jos ei, niin osta silti mahdollisimman yksinkertainen, sillä vain yhtä ohjelmaa käytetään. Muut ovat aivan turhia.
Jos et ala lajittelemaan, niin et saa kyllä niillä vaatteilla iskettyä pyykkäriäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 21:08

Tänä päivänä on valikoima varsin laaja, mutta myöskin koneet on hieman erilaisia, mutta kyllä ostaisin sellaisen millä voi pestä kaikkia ja myöskin normaalikokoisen.
Sitten on niinsanotut päältä ja sivusta täytettävät koneet. Paikka johon kone sijoitetaan ratkaisee täyttö aukon. Tai sitten ns,"uskovaiset" ei voi nähdä kalsareita pesun aikana , niin pitää olla päältä täytettävä kone. Näitäkin on olen ollut myyjänä ja vastaava tilanne on tullut vastaan.
Ruotsalaiset koneet on aika luotettavia ollut, vaikkei kaikkien halvimpia, mutta laatu maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 22:01

Jos et halua muijaa ja haluat vaatteesi olevan harmahtavia, pesukoneella ei ole väliä millasen rakkineen ostat ja peset itse. Tietysti jos haluat opetella pyykinpesun salat niin siitä vaan. Ilman muijaa säästät rahaa siinä määrin että viet vaatteesi pesulaan ja vaatteesi pysyy tyylikkäinä eivätkä harmaudu. Puolensa kaikella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 23:13

Pistä vaan vaaleat ja tummat samalla kertaa koneeseen, niin sulla on kamalan värisiä vaatteita. Saat jokaisen pyykkäyksen jälkeen ostaa uudet vaatteet. Hanki siis tavallinen pesukone, lajittele pyykkisi ja kulje ihmisten ilmoilla siistinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 23:53

Ihan sama mikä kone - jokainen osaa painaa muutamaa nappulaa.
Tietysti jos pesee vaan pari koneellista kuukaudessa niin halvalla konella pärjää vallan mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 12:43

Kauppaan vaan ja tonni tiskiin, niin tornia pukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:24

Koneesta riippumatta joudut tosiaan pesemään vaaleat ja tummat tekstiilit erikseen, ellet halua niistä harmaita. Tämäkään ei vielä riitä vaan on tietysti myöskin ne värilliset vaatteet...