Aihe: ASIAKASSEGMENTIT JA NIIDEN TARPEET: -valitse yritys jonka toimintaa haluat analysoida. 1-Kuvaile lyhyesti yrityksen liike-

Ahie: ASIAKASSEGMENTIT JA NIIDEN TARPEET: -valitse yritys jonka toimintaa haluat analysoida. 1-Kuvaile lyhyesti yrityksen liike-idea .
2- slvitä yrityksen 3-5 asiakassegmentin
-nimet(esim. lapsiperheet)
-asiakkaiden ominaisuudet ( millainen perhe)
-asiakkaiden tarpeet (mitä perhe tarvitsee)
tuota.. tämä se on tehtävä ja tarvitsen todella apua!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 17:45

Auttaisi varmaan jos valitsisit ensin itse sen kyseisen yrityksen aiheen, vaikea meidän sitä täällä on sinun puolestasi alkaa päättämään. Ymmärrän, ettei tehtävä ole mikään maailman helpoin ja olen toisinaan itsekin sortunut lähettelemään kopioita omista koulutehtävistäni tänne sen toivossa että joku ne jaksaisi ratkaista, mutta kyllä niiden tietojen luulisi sieltä koulukirjasta löytyävän kun teille kerran on tällainen annettu. Sori, tästä ei kyllä tuohon tehtävään liittyen ollut mitään hyötyä :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 19:27

www.edu.fi/oppimateriaalit/l...telmaa.htm

Tuolta sivulta pääset alkuun ja voit lukea liiketoimintasuunnitelman laatimisesta. Sen yksi osio on asiakkaiden segmentointi. Tällä sivulla vastausta ei voi antaa, minulla sen tekeminen vei kurssilla viikon.