Onko olemassa oikeasti avaruusolioita?

Avainsanat: avaruusolio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 14:48

En ole nähnyt, mutta hyvinkin mahdollista että on muuallakin elämää kuin vain maapallolla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 13:22

mikseis ois ..uskon että jonkin moista elämää on tuolla jossain kaukana...avaruudessakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2009 - 13:36

On tietenkin, tulihan ET:kin käymään maassa. Leikki leikkinä. Kyllä minä uskon että elämää on muuallakin kuin vain maassa. Ja jotkut käyvät ihan uteliaisuuttaan vilkaisemassa elämäntyyliämme niillä lautasillaan.

Lisätty: 31.03.2009 - 13:44

On ihan pakko kertoa tämä. Kaverini joka ei yleensä usko mihinkään "hömppään" nk. hän itse noita asioita nimittää, kertoi työmatkalla olleessaan nähneensä oudon valoilmiön. Ja ihan vapaaehtoisesti tunnusti itse epäilevänsä että sen täytyi olla ufo, sillä normaali valoilmiö se ei ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:39

Voi olla tai sitten ei, kukaan ei pysty todistamaan että niitä olisi, minä en ainakaan ole sellaisia nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 13:43

En usko olevan. Jos tulevat moikkaamaan minua, niin sitten pyörrän sanani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:45

Tuntuisi oudolta jos ihmiset olisivat maailmankaikkeudessa ainoat elolliset olennot...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:05

En usko et niitä on. en minä ainakaan ole niitä nähnyt. Mutta jos näkisin niin sit voisin ehkä uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:08

Olen samaa mieltä chumban kanssa eli on aika ylimielistä kuvitella, että elämää olisi vain maapallolla, koska avaruus on rajaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:00

Laajasti tulkiten mekin olemme niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:02

On, MINÄ!

Lähteet:
Äiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:02

hyvin voi olla, ikinä ei voi tietää, ois kiva sielti saada tietää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:29

Äsken katoin Alfia oikein tv:stä, joten kyllä niitä on:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:47

en mä ainakaan usko että on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 16:36

Aivan varmasti on ja tarkkailevat meitä omista maailmoistaan;emme ole yksin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 17:07

Huiih! PateT! Seuraavatko ne meitä tuolta ylhäältä? Ei kai. Ne on pelottavia enkä haluaisi törmätä niihin. Iik

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:20

Ei voi kukaan todistaa ettei olisi,avaruus on niin suuri,että kyllä täällä on monenlaisia olentoja ,me ihmiset ja eläimet maapallolla mukaan lukien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:09

eiköhän niitä jossakin ole