Oletko varautunut virpojiin? Mitä annat virpojille? ..rahaa, suklaamunia, karkkia, hedelmiä vai jotain muuta..

Avainsanat: palmusunnuntai virvon varvon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 14:03

Kiitos muistutuksesta! Minä karjalaisvanhempien lapsi meinasin unohtaa koko virpomishomman! Nyt äkkiä hakemaan pajunkissaoksia ja laittamaan vitsat valmiiksi nuorimmalle tyttärelle. Ja virpojille teen aina pussin, johon laitan suklaamunan, karamelleja ja muutaman kolikon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 13:13

Suklaamunia ja karkkeja annan, meillä käy paljon lapsia virpomassa joka vuosi. Poikani joka on 33 vuotias käy illalla viimeksi ja haluaa loput namit, ja sanoo leikillään minua noita akaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:25

kyllä ja varannut jo suklaamunia ja karkeja..olin jo viime viiikonlopuun ne varannut...muta ei ketään käynyt noita-akaksi pukeutuneena..oli kait väärä viikonloppu, mutta joskos nyt sitten uusi oottelu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2009 - 13:34

Meidän piiperot jos piipahtaa, niin ovat tottuneet ettei meillä ole karkkia varattu. Naapureiden lapset eivät enää uskalla tulla ovellemme, kun meillä ärisee tuo isokokoinen mutta silti hyvätapainen täällä sisäpuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:36

Mellejä mallia kara

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 13:39

Täällä ei ole virpojia käynyt moneen vuoteen, joten en varaudu millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:43

karkkeja hamstrataan pussi tolkulla, niitä sitten jaellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:48

ei me koskaan anneta mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 16:04

Minulla on jo karkit varattuna. Suunnittelin laittavani ne pieniin pussukoihin valmiiksi odottamaan virpoajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 16:25

En ajatellut varata mitään. Viime vuonna ostin pääsiäismunia hirveän kasan ja saimme syödä ne keskenämme, kun kukaan ei käynyt virpomassa. Jos joku tänä vuonna kuitenkin tulee, niin annan rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 23:25

Suklaamunia ja karkkeja olen ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:22

Täytyy käydä vielä lauantaina kaupassa ja namusia hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:10

en varautunut