Korfun Kaupunki hotellit

Avainsanat: korfu kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 14.05.2008 - 20:53

Korfun kaupungin hotellit

Korfun historiallinen keskusta on kaunis ja täynnä turisteja kesäkuukausina. Alla on valikoima Korfun kaupungin hotelleista:

Corfu Palace Hotel 5*
Viiden tähden hotelli merinäköalalla puh +30 26610 39485
Hotel Cavalieri Corfu 4*
Neljän tähden hotelli puh +30 26610 39041
Hotel Bella Venezia 3*
Viehättävä kolmen tähden hotelli puh +30 26610 46500
Hotel Arion Corfu 3*
Kolmen tähden hotelli puh +30 2661-037950/1
Hotel Arcadion Corfu 3*
Pieni kolmen tähden hotelli puh +30 26610 30104
Hotel Konstantinoupolis Corfu 2*
Kahden tähden hotelli merinäköalalla puh +30 26610 48716
Hotel Atlantis Corfu 2*
Edullinen kahden tähden hotelli merinäköalalla puh +30 26610 35560

Korfun hotellien hinnat ovat korkeimmillaan juuri kesäkuukausina turistien saapuessa saarelle.

Ajotiet ovat paikoitellen kapeita ja pysäköiminen on ongelma ympäri saarta, etenkin nähtävyyksien läheisyydessä. Vuokra-autolla liikkuessa kannattaa varoa tuplapysäköintiä, mikä on paikallisten keskuudessa yleinen tapa jättää auto keskelle katua muiden autojen tukoksi. Paikalliset ajavat kovaa etenkin vuoristoteillä ja ohittaminen on paikoitellen mahdotonta teiden kapeuden takia. Ajaminen Korfulla vaatii pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä.

Lisätietoja Benitseksesta klikkaa tästä.

Tostapa kun rupeat selkkaamaan ja kahtelemaan

Lähteet:
www.bellavistahotel.gr/fi/kr...-korfu.htm