leikillinen vedon lyönti, ilman latinlatia tai veikkaus...paras vastaus saa bointsit...onko pääsiäisenä paikkakunnallasi lunta....

ja jotta ei ois niin hirmu helppoa, niin arvaa paikkakuntasi lämpötila...pääsiäisenä..ei joka päivälle tarvitse,muta noin yleisesti..pääsiäissää..ja lumitilanne....? kategoria vois osittaa, että pihallasi olis , siloin lunta..!....itse veikkaan , mutta en voi osallistua tähän, niin ei ole lunta, kuin jossain varjopaikassa ja +10 ast.lämpöö ja aurinkoista...

Avainsanat: sää ilma lumi piha arvaus leikki vedonlyönti veikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 12:50

helsingin tapaninvainio : +9, lunta paikoitellen (ojan pientareet) aurinkoista, osittain puolipilvistä :)

Kysyjän kommentti

kun katsoin ennusteen niin ois siellä hesassa +9 ....pääsiäispäivänä... nähtäväksi jää osuiko oikeaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 31.03.2009 - 13:29

On vaikka muille jakaa täällä 5-tien varrella. Aurinko paistaa ja nyt on +5,4 täysin varjossa.
Lumimassan paksuus meidän pihassa arvelisin olevan n. 40 cm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 13:37

Pääsiäisenä on lunta vaikka toisille lahjoittaa. Kuka haluaa? Lämpötilaksi arvelisin + 12 ja aurinkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:51

Helsinki Kehä I
paikoin lumilaikkuja, maa pääosin paljas, + 7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:56

Helsingin kantakaupunki, ei ole lunta. Jossain Keskuspuiston seuduilla varmaan on lunta,metsästä ei sula niin nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:13

Lunta edelleen noin 5 cm:ä ja lämpöä riittää: tällä hetkellä terassin mittarissa +22.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:15

Ylä-Savossa lunta on vielä paljon eli veikkaan, että pääsiäisenä lunta vielä paljonkin. Lämpötilaksi veikkaan semmoista kuutta astetta plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:58

Ei ole pihallamme lunta nytkään, niin tuskinpa myöskään pääsiäisenä.
Jään peittämää asfalttia, paikoitellen sula .

Veikkaisin että lämpötila Seinäjoen keskustassa pääsisäislauantaina olisi + 10 C iltapäivällä klo 15.00 .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:49

ihan varmasti jossain on vielä lunta.. ja n. +5

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 18:44

Veikkaus muiden joukkoon. Pääsiäisenä ei lunta ja lämpötila noin +7 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 20:23

Pääsiäisenä hiihtelen tuossa lähitievalla aamuin illoin - eli lunta ja yöpakkasia tulee olemaan ihan riittävästi kotitarpeisiin - sanotaan 30 cm ja toistakymmentä pakkasastetta. Päivällä taas ulkolämpömittarimme näyttää reilua kahtakymmentä lämpöastetta - mittari on näet paikassa, jossa siihen paistaa keskipäivän ja alkuiltapäivän aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:02

Ei riitä lunta hesalaisen lapioon ja I pääsiäispäivä klo 12 lämpötila + 8,9 C

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:26

Lunta vielä löytyy pääsiäisenäkin ja yöiksi pietä pakkasta päiväsaikaan 5-6 plussan puolella.(Etelä-Pohjanmaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:31

Päivällä +12 auringossa ja lunta on edelleen ainakin 40 cm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 14:04

Varjoisissa paikoissa löytyy, ei muuten.

Lähteet:
Ikkuna