eilen värjäsin hiukseni kotivärillä swartskopin hopean vaalealla en ole nyt tyytyväinen värin lopputulokseen. Mitä voi nyt tehdä?

ajattelin jos laitan toisen värin sen värin päälle. Vai miten sit käy?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 12:34

laita vaan joku toinen väri päälle..

Kysyjän kommentti

KIITOS SULLE SATU.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 12:21

hyvä vinkki: laita sitruuna koko hiuksiin, anna hetken olla, sit pese pois! loistavan vaalea letti tulee siitä =)

Lisätty: 31.03.2009 - 12:22

parturit itse suosittelee sitruuna, ei kannata toista kertaa heti perään laitaa väriä. ei tee hyvää hiuksilles :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 12:23

koita vaikka ihan vähän johonkin sellaiseen paikkaan hiuksia, jotka jää piiloon, itse en värjää hiuksiani, vaan kampaaja tekeseen ja aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen, joten ei ole omaa kokemusta tuohon, mutta ei tule suurta vahinkoa, jos pienen hiustupsun uhraat kokeeksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 12:35

Joskus tuli värjättyä hiukset "Melody - Yön Musta" - merkkisellä sävytteellä. Lopputulos vaaleanharmahtavan violetti. Seuraavana päivänä uusiksi Récital kestovärillä ja hyvä tuli. Blondaamisen kanssa menikin sitten vähän niin ja näin... Ensiksi jollakin tosi jytyllä aineella hiukset porkkanan värisiksi ja sitten jollakin yhtä jytyllä aineella hiukset microkiharoille - mutta vaaleiksi. Nyt olen taas turvallisesti kalju, niinkuin pitääkin. Kaikkea kannattaa kokeilla! =)

Lähteet:
Kantapää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 12:42

Mene asiantunteviin käsiin, kampaamoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2009 - 13:25

Onko se oikeasti pahannäköinen, vai tuntuuko itsestäsi siltä. Leiki ajatuksella: tämähän on nyky trendiväri, tästä tuli juuri niinkuin halusin jne. Jos se sattuu olemaan sellainen väri joka lähtee pesien pois, niin pese tiheämpään. Itse olen nimittäin aika useinkin joutunut ajattelemaan tuolla tavalla positiivesti, en tosin hiusten värissä, ja yllätyksekseni olen huomannut kohta, ettei enää harmita niin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 13:32

Anna olla vaan. Sehän on muotiväri tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:44

värjää rakas ihiminen hiukset uudestaan :)