tarvekartoitus
Palvelutapahtuman vaihe
Avainsanat: myyjä asiakas
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Käyttäjien valitsema paras vastaus
kun et tarkemmin kysymystäsi asetellut, niin tässä nyt sitten vain yksi esimerkki aiheesta:
www.k-trainee.fi/taxonomy/term/110
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Kun myynnistä puhutaan, niin tarvekartoitus selvittää asiakkaan todellisia tarpeita (myös mahdollisesti maksukykyä), eikä aleta myydä heti sitä mitä asiakas keksii pyytää. Tavoitteena on tietenkin myydä enemmän ja laajempaa kokonaisuutta kuin ilman tarvekartoitusta voisi tapahtua.
Hankkeiden yhteydessä tarvekartoituksella selvitetään jonkin palvelun tai tuotteen kysyntää, kustannuksia ja vaikutuksia yritykseen mahdollisimman realistisesti ennen kuin päätetään rahojen käyttämisestä kyseiseen investointiin.
Ilmoita asiaton vastaus
Mainoskampanja auttaa monesti luomaan tarpeita ilman kartoituksia.
Ilmoita asiaton vastaus
Tarvekartoituksessa myyjä selvittää mitä asiakas tarvitsee.
Ilmoita asiaton vastaus
Nimitys on harhaanjohtava.
Tarve on kaupalla, eli täytyy selvittää miten kalliin tuotteen asiakkaalle pystyy myymään, että on toivoa saada rahat pois.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.