Vieras
Kysytty: 30.03.2009 - 23:27

tarvekartoitus

Palvelutapahtuman vaihe



Avainsanat: myyjä asiakas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Käyttäjien valitsema paras vastaus

Vastattu: 31.03.2009 - 00:10

kun et tarkemmin kysymystäsi asetellut, niin tässä nyt sitten vain yksi esimerkki aiheesta:

www.k-trainee.fi/taxonomy/term/110



  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 10:05

Kun myynnistä puhutaan, niin tarvekartoitus selvittää asiakkaan todellisia tarpeita (myös mahdollisesti maksukykyä), eikä aleta myydä heti sitä mitä asiakas keksii pyytää. Tavoitteena on tietenkin myydä enemmän ja laajempaa kokonaisuutta kuin ilman tarvekartoitusta voisi tapahtua.
Hankkeiden yhteydessä tarvekartoituksella selvitetään jonkin palvelun tai tuotteen kysyntää, kustannuksia ja vaikutuksia yritykseen mahdollisimman realistisesti ennen kuin päätetään rahojen käyttämisestä kyseiseen investointiin.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 11:21

Mainoskampanja auttaa monesti luomaan tarpeita ilman kartoituksia.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 11:49

Tarvekartoituksessa myyjä selvittää mitä asiakas tarvitsee.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:35

Nimitys on harhaanjohtava.
Tarve on kaupalla, eli täytyy selvittää miten kalliin tuotteen asiakkaalle pystyy myymään, että on toivoa saada rahat pois.


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
You may login with either your assigned username or your e-mail address.
The password field is case sensitive.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.