Geirangerin sanotaan olevan yksi hienoimmista matkakohteista, mutta tietääkö kukaan sen millainen sää siel on 21.7?

Avainsanat: säätietoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 00:38

Kyllä Norjan säätä on paha ennustaa paria päivääkään eteenpäin, mutta jokasään varusteet mukaan ja seikkailumieltä. Minulle on Geirangerissakin sattunut aina hieno sää. Norjassa rannikolla välillä voi olla hellettä ja sitten taas koleaa. Ylhäällä tuntureilla on usein hyytävä tuuli, mutta alhaalla lämmintä.
katso myös
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/10146

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/matkak.../geiranger

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 23:34

heinäkuun keskilämpötila on 12.8

Lähteet:
napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 00:40

Sataa tai paistaa,tuskin tarkemmin voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 00:44

suunilleen kaikki mahdollista, tarkemmin tiedät kun olet paikan päällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 08:35

Kukahan tuonkin mahtaa tietää tarkalleen, ei sammakkomies eikä virallinen "säähenkilö".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 10:51

Siellä paistaa aurinko, tai sitten ei. Tuultakin on luvassa, tai voi olla ettei olekaan. Vesisadekin on tulossa, mut voip jäähä tulemattakin. Ja lämpötilan voit valita -10 ja +35 väliltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 11:21

LOISTAVA SÄÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:32

Ei tiedä. Ei säätieteilijät telkussakaan anna kuin 5 vrk:n tiedotteita säästä.