Millaista on Italiassa?

muutetaan kesällä sinne kertokaa ihmees tietoi!

Avainsanat: la italiano

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 20:45

lämmintä, värikästä, tempperamenttisia ihmisiä, miehet komeita kuin adonikset, naiset upeita, ruoka .. hmm, ylipuhuttua , suomalainen pizza on parempaa:) jatkuva puheensorina ja naurun heleys.) sinne vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 19:53

Minnehän päin, siinä nimittäin on aika isoja eroja muutatteko pohjoiseen, Rooman seuduille vai etelä Italiaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:46

Kuten vähäviisas jo edellä kertoi, on vaikeaa antaa tietoja kun ei tiedä mihin päin muutatte.

Ohessa yleistä tietoa Roomasta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/772

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 22:28

Eiköhän siellä' sitten selviä millainen maa on Italia, yksi on ainakin varmaa, että on lämmintä pidempään kuyin Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 22:46

Kaikki on myöhässä.. nostelevat käsiään ja kohauttavat olkiaan, "italia.." ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 23:27

Posetiivareita, taskuvarkaita ja spagettia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 00:07

Italia on ihana maa. Mutta ihmiset tekevät siel asiat ihan omalla tavalla ja useimmiten aika kummallisella tavalla. Ja he taas kummastelevat meidän tapoja. Ja osa ihmisistä on aika konservatiivisiä. Muta mukavia he ovat ja aina auttamassa. Ja toivottavasti viihdyt Italiassa yhtä hyvin kuin minä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 01:04

Joo ja sitten ne tykkää että spagetti on parempaa kuin peruna ja syövät jonkunsortin makakrooneja joka päivä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 07:11

Olen lomallaillut Garda-järvellä pari viikkoa.
Ajanut etelästä pohjoiseen vanhalla auton kippanalla, siinä kokemukset Italiasta.

infoa:
www.lifeinitaly.com/moving/default.asp
expatsinitaly.com/
www.expatexchange.com/expat/...;forumid=0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 08:36

Mihin sinne, Italiakin on aika isoa lue, ja eroa on etelän ja pohjoisen välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 19:51

Kaunista ja mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:12

kaunista, ihanaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:01

Mukavaa siellä on. Ihmiset kivoja ja välittömiä (elleivät ole muodollisia). Menemme sinne kuun lopussa taas kerran.
Voisin kuvitella suvani siellä, jos osaisin kieltä.
Paikalliset "metkut" kuvittelen oppineeni jo turistimatkoilla.
Etelä-Italiassa en tosin ole koskaan ehtinyt käymään.