Kirjakyssäri:Mikä kirja/kirjat sulla just "työn alla"?

Omat -Tom Hodgkinson:Joutilaisuuden ylistys ja Stieg Larsson:Miehet,jotka vihaavat naisia

Avainsanat: kirjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 20:17

Luen juuri Taisto Huuskosen Jermut kirjaa ja vatsa on kipeenä naurusta, oikein kunnon kertomus sotilaista sodan aikana, Huumori on lipsahtanu kohdalleen ja pienistä asioista on saatu mukava tarina!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 19:26

Minä luen ja yritän ehtiä lukemaan aina välillä kirjaa : Wilbur Smith, joen jumala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:35

elämän on ihanaa aikaa sain luetuksi, mutta se on sellianen kirja jota lueskelen usein, siinä on mm..runoja kaikea uutta ja vanhaa...peteT miksi luet :miehet , jotka vihaavat naisia...onko sinulla jotain kenties hampinkolos? ..noh ei tarvitse vastata, kuhan utelin..olen nääs siinä iässä, että utelen niitä näitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:41

Diane Johnson, Avioliitto ranskalaiseen tapaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:52

Minulla on nyt menossa Jared Caden kirjoittama kirja Agatha Christie katoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:56

Anna Jansson: Hylynryöstäjä
Antti Koli ja Matti Karhula: Digikuvaus ja seniori
Kustannusosakeyhtiö Tammi: Näe ja koe Firenze ja Toscana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 20:06

Sain juuri loppuun Anna Janssonin Outoja lintuja ja seuraavaksi aloitin Liza Marklundin Elinkautinen.
Pitääkin pääsiäiseksi muistaa hakea paljon kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:09

Voi itku, ei oo mitään kirjaa. Ei mukamas ehdi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:15

Tällä hetkellä vain yksi: Jaana Kapari-Jatan " Pollomuhku ja posityyhtynen". Sain juuri luetuksi Kaarina Salan toimittaman kirjan "Isän huone"; ja huomenna ennen kirjastoauton tuloa aion vielä lukaista Kaarina Helakisan "Lasilinnan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:16

Ajattelin lukea (kunhan aikaa olis tarpeeksi) Alex Haleyn kirjan Juuret.On mielenkiintosta lukea sellasesta paikasta missä käynyt ja nähnyt elokuvan tai tv sarjan (6 osanenko se oli?) :) Ollapa enempi aikaa ja vuorokaudessa 48 h....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:18

ollu valitettavasti jo pitkään kesken..ei vaan ehdi aina lueskelemaan..Narnian Tarinat siis menossa. oon jo melko lopussa siinä, mutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:47

Danielle Steel - Wings

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 21:03

Työn alla ja pitkään ollut Torey Hayden: Aavetyttö. Seuraavaksi otan jemmasta joko Gerritsenin tai Cornwellin kirjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:40

Menossa hyvä rikosromaani joka kertoo Visbystä ja Gotlannista.
Mari Jungstedt : I denna ljuva sommartid

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:46

Gustav Hägglund : Leijona ja kyyhkynen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:53

Pirjo Tuomisen Hakaniemen kaunis Helene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 22:21

Victor Hugo - Kurjat.
Toisen kirjan sivulla 315 (sivuja on yhteensä yli 1000, olen lukenut n.750 sivua)
Täällä missä nyt olen ei tuota kirjaa valitettavasti saa kirjastosta, joten lukuprojekti jatkuu myöhemmin.
Jatkan varmasti jossain vaiheessa, on erittäin mielenkiintoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 22:30

Juhani Seppäsen Hullu työtä tekee (Otava 2004)

Vaikka asia on vakava, kirja on kevyt ja helposti luettava. Se on kirjoitettu mukavasti huumorilla maustettuna. Suosittelen sitä kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 23:40

Sieppasin eilen yösänkyyn hyllystä Huovisen -Naiset on kultia.
Vaikuttaa pahalta; takakannessa mm:
"Suomalaiset naiset ovat kauniita, kekseliäitä ja rohkeita. Yksilöllisiä ja omaperäisiä ovat missit ja mallit naisina ja ihmisinä. He hoivaavat, viihdyttävät ja tyydyttävät, varsinkin miehiä...".
En muistanutkaan.

Lähteet:
Veikko Huovinen, 1996

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 09:01

Aloitin juuri lukemaan Mari Jungstedtin kirjaa Saaren hiljaisuudessa. Mitään ammatillista tai vakavampaa ei nyt ole luvun alla.