voinko saada asumistukea?muutan oman perheeni kanssa äitini ostamaan taloon,mutta asumiskustannukset menevät puoliksi?

asumistuesta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 19:00

Asiaa kannattaa tiedustella Kelalta kuten edellinenkin vastaaja kertoi.

Ohessa linkki Kelan sivuille.

www.kela.fi/in/internet/suom...01130444HV

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 18:56

Hae Kelalta kaavake. ja tee anomus. Asumistuen määrään vaikuttaa asunnon koko, perhekoko, tulot ym. tekijät. Vaikea sanoa saatko vai etkö. Mutta kannattaa aina yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:11

pelkäänpä ettet saa, mutta aina kannattaa yrittää. Hakemus meneen vaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:50

käy vain yrittämässä, on siellä varmaankin omat kriteerit mitkä pitää täyttää, mutta jos ei kokeile, ei voi tietääkään, että saisko..asumistukea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:04

Jos asumismenot ylittyvät tietyltä osalta, niin sitten saat. Voi olla että jäävät alle. Kannattaa ottaa kelalta tarkat neuvot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:10

Kelassa kannattaa aina käydä. Saatatte saada jotain muuta tukea.