Edellä kysyttiin Kanariansaarten parasta paikkaa, mut kuka kehuis niin paljon, että sais minut matkustamaan sinne?

Kahesti on lähtö ollut tipalla, mut mie en tiijjä miksi ne saaret ei vaan mua sytytä...aina olen mennyt muualle.

Avainsanat: turismi tunnelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 20:02

aivan ihan aurinkoinen suojaisa paikka , talvellakin kiva ilmasto, ei liian kuuma ja tukala....inglis on siinä noin 20 km ja siellä on jopa melkein 5 ast, lähpö erot, puerto ricon hyväksi....päivän reissuja voi tehdä palmaan jos haluaa shoppailu reviiriään kasvattaa, on iso kaupunki ja paljon kauppoja...lpaikallis bussilla , kun ajelee näkee kivoja pikku kyliä ja saa samassa pientä extriimiäkin, kun saa jännittää kyydissä niillä vuoristo teillä...paras mesta on puerto rico ja tanamaco hotelli...toivottavasti nyt lähdet...onhan se turisti rysä niin sanotusti..olimme joulun perheen kanssa ja tykkäsin, kun ei tarvinnut tehdä jouluhössötyksiä ja sai vain lomailla..niin tuo joulu vietettiin 13v sitten..huh meneepäs aika nopiaa....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 18:37

Jos haluu aurinkoo ja nauttia, niin sitten on tultava Puerto Ricoon kanarialle, on hyvä ja varminpia paikkoja kanarialla, siksi mäkin oon täällä talven yli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:57

Kyl varmaan Puerto Ricoon kannattais lähtee jos haluu Rentoutuu ja saada vähän väriä ihoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:23

Kiitos sulkis,oliko kenties kutsu?!Enpä ole niillä saarilla koskaan käynyt,kiitos kuitenniin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 01:15

Minä menen Eilatiin jos kaipaan lämmintä ja ystävällistä palvelua.
Kohta alkaa tarkenemaan Alanyassakin. Siellä ei ole aivan niin agressiiviset kauppiaat kuin Hurghadassa ja hintataso on kohtuullinen. Siellä on ainakin yhtä siistiäkin kuin Kanarialla.
Kanarialla tuulee lähes aina ja huonolla tuurilla on joka päivä pilvistä.
Amadores, Puerto Rico ja Puerto Mogan lienevät varmimmat aurinkopaikat, jos Kanarialle on pakko päästä.
Inglesin "isoissa"menomestoissa en ole koskaan törmännyt kuin muutamaan ihmiseen, eli aika kuollut paikka, jos et ole homo ja mene Yumboon. Siellä riittää satamäärin nahkaliiviseuraa.