Mitäs puuhastelette tänä iltana? Kategoriassa kaikki käy.

Mie en saa mitään aikaiseksi, kun viime yön työvuoro painostaa kovin. Jahka tässä ensi yön nukkuu niin huomenna on mummo taas terässä.

Lisätty: 30.03.2009 - 18:35

Kiitos vinkistä, pitää mennä teeveen ääreen kannustamaan Kalpaa....

Avainsanat: syöminen teevee löhöily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 18:29

vesijumpassa olin ja totesin , että minullakin on vatsalihakset jee...ruokaa ja loppu ilta tv,tä katsoen pilkki päällä, eli silmät lipsuen..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 18:28

Taitaa mennä pääosin lueskellessa, kunhan tästä alkuun pääsee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:31

Alan just seuraamaan jääkiekkoa.
Nelonen ja Jyp-KalPa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:40

olin naapurin rouvan asuntoo siivoomassa, käytiin kirppikselle viemäs lisää tavaraa ja sit ostoksilla ruokakaupassa..nyt aateltiin syörä ja tollottaa telsua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:42

Olen varautunut menemään karaoke iltaan Pappa Tunturi baariin, on uusia laulajia tullut suomesta , varmaankin hauska ilta edessä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:56

Jyp - Kalpa matsia kattelen neloselt, pyykit konees, sivukorvalla/silmällä kattelen Korihait - Kouvot matsia urheilukanavalta, hiukset (moelmmat, heh) pitää vielä pestä, ennen nukkumaan menoa alakerran lavuaarissa, kun tuo saunan lattia siin laattaremontis, ettei voi siel suihkus käydä... kääk...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:57

Ilmeisesti istun tietokoneella, ei mitään ihmeempää :D
Yritän ainakin pysyä hengissä.
Ehkä syön jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:59

Herkkuruokaa kotiinpaluun kunniaksi,JOUTILAANA oloa,ei sen kummempaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:28

Katon konetta ja käyn saunassa ja juon saunan jälkeen siideriä. Siinä on saman verran alkoholia kuin simassa elikkä saan juoda sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 19:48

Istun tietokoneella, katson telkkaria ja tiskata vielä pitäisi ja suihkussa käydä. Ei siis mitään merkittävää tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:11

Käyn saunassa, katon telkkua ja sit rupeen nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:20

kattelen töllöä, naputtelen tietsikalla ja laittelen uusia kuvia menee kaverille sähköpostiin. ajoissa nukkuu, ku aamulla pitää olla jo k.7 menossa töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:32

Olen tässä vaihdellut taulujen paikkaa ja tehnyt huomiseksi ruokaa. Istuin terveyskeskuksen laboratoriossa kaksi tuntia syömättä ja juomatta aamupäivällä.

Nyt väsyttää niin, ettei jaksa kissaa sanoa. Taidan mennä vuoteeseen lukemaan ja ratkomaan hesarin perjantairistikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:43

löhöän ja yritän keksiä keinoja parantua keuhkokivuista. ja turruttavasta yskästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 20:49

Voin kertoa jälkikäteen mitä tein: laskin yhden lopputilin ja sen myötä innostuin valmistelemaan huomisen palkanmaksupäivän esitöitä, pääsen aamulla sitten suoraan asiaan. Ei tosin kuulunut suunnitelmiin. Aikomus oli kutoa puserontekelettäni ja katsoa Ne Salmiset, mutta aina ei käy niinkuin haaveillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:51

tulin just koripallo pelistä ja nyt vaan chillailen kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 22:12

Ilta kului äitini luona,pääsi kertaalleen sairaalasta kotiin,äiti pääsee pääsiäisen jälkeen uuteen palvelukotiin asumaan,myö ollaan siitä niin iloisia,että vihdonkin.Nyt vähän napsuttelen ja sitten lukemaan ja nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 12:45

Kirjoitan erään lehtiartikkelni valmiiksi ja lähetän sen eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 12:56

Tänään mene illalla saunaan, sit katson telvisiota. tää päivä menee aika hyvin tässä koneella .

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 23:12

Netissä surffailessa, telkun töllöttämisessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:12

Taidan viedä koirat ulkoilemaan ja sitten television ääreen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:26

Tuo kysymys on esitetty päivää ennen kuin liityin Napsuun.
Mitä ihmettä sitä ennen on voinut olla? En muista! =))