Onko sairastelu joskus mielestäsi kivaa?

minusta se on niin ku ansaittua lomaa työstä. :D ainaki näin keuhkoputkekuume potilaana. ei tarvi stressata mistään ja mies hoitaa ;) ja palkka juoksee...

Lisätty: 30.03.2009 - 17:06

tarkoitin lähinnä siis sitä et joskus tulee pariksi päiväksi kipeäksi, esim. kuumeeseen. ja jos se sattuu vielä tulemaan silloin kun ollut paljon kiirettä ja stressiä töissä. en siis haluaisi kokoajan sairastella ja että nauttisin sairastelusta alvariinsa. terveenä on tietty paljon hienompaa olla mutta siis joo... kai tajusitte :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 16:39

Ei, se ei ole koskaan kivaa.
Jos on sairas niin sille ei voi mitään mutta kivaa se ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 16:42

kyl sitten on tosi 'sairas' jos sairastelu on kivaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:43

no ei yleensä.. paitsi sillon ku on sellasia jaksoja ettei vaan jaksais enää treeenata tai opiskella koulussa.. mut toisaalta vihaan olla pois koulusta ku jää jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 16:43

No ei todellakaan. Mitä iloa on maata sängynpohjalla kuumeisena ja heikkona tai konkata kainalosauvoilla jalka kipsissä. Napsia kuume- ja särkylääkkeitä ja surkutella kun pitää olla sisällä eikä pysty tekemään kaikkea mitä haluaisi. Onhan se lepo tietysti hyväksi, mutta eikö silti terveempänä olisi kivempi huilia passattavana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:43

EI koskaan,onneksi itse en ole sairastellut pal ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:44

en ikinä elämässäni ole nauttinut sairastumisesta, mutta lapset nautti pieneä, kun äiti ei voinut komentaa, kun ääni oli lentsun takia pois, ...luulen kylläkin isännänkin nautineen , vaika ei sitä sanonutkaan..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:46

Voi ystävä hyvä! Kyllä sulla on omituiset nautinnot !
Loukkasin selkäni 1984 ja sen jälkeen elämä on ollut ns. helvettiä ja mikään ei ole normaalia, vaikka kuinka yrität.
Olet paljon jäänyt vaille kaikesta muusta mitä olisit voinut tehdä ja vielä häviit lopullisessa eläkkeessäkin, vaikka on työ tapaturma, näin se vain on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:51

No, lapsena se oli kivaa kun sai punaista limpsaa. Enää en ole lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:56

Ei sairastaminen ole kivaa, tuollainen kysymys on lähinnä rienaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:20

Huomenna olisi kiva olla vähän sairas, on nimittäin tiedossa melkoisen ikävä päivä koulussa...
Mutta ei se sairastelu pitemmän päälle mukavaa ole.
Onneksi en ole pitkään aikaan sairastellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:21

Keuhkoputkentulehdus voi äityä vaikkapa keuhkokuumeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:26

Sairastelu ei todellakaan ole kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:31

ei koskaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:34

Taannoin olin "terveenä" (siis ei sattunut mihinkään) pari yötä sairaalassa; oli melkein mukavata. Sisar hento valkoinen passasi ja symppasi, ruoka kun ois vielä ollut muuta kuin velliä, niin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 18:38

se on aina kivaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:59

Kipeänä oleminen on silloin kivaa kun ei ole niin "kipeä" ja on paljon stressiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:03

Lainausmerkeissä sairastelu on joskus ihka lepposaa/mukavaa, kunhan ei ole sellasta tautia, jot kärsis kovasti, vaan jotain 'vallan muuta', silloin saa ladattua akkuja vastasen varalle. Itelläni joskus v.-95 kädessä pieni patologinen murtuma, tosin oikeassa kädessä, jolloin ei voinu tehä suht mitään, jos ois ollu vasemmassa kädessä, niin sit olis voinu jotain tehäkin, tosin nytkin pysty takapihal auringos lötköttää, mut töit ei voinu tehä, ja 'sekös harmitti':)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 19:33

Ei tosiaankaan ole kiva sairastaa edes lievempää sairautta. On tätä kokemusta sen verran vuosien saatossa tullut, että toivoo välttyvän kaikenlaisilta sairauksilta. Varmasti muistat tuon kysymyksesi, kun tulee jotain vakavampaa eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:24

Ei ole kivaa olla sairas, lomalla olo kyllä kivaa, mutta ei sairaana koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:44

Oli kyllä höpö höpö kysymys, viisi pinnaa mulle, sulle ei yhtään.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:15

Ei ole yhtään kivaa olla sairas. Toivottavasti ei edes flunssa tulisi. Kun olen myös siltä säästynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:14

Kuumeessa on aina joskus harvoin kiva olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:02

Ei ole kiva olla sairas. Samat tehtävät silti, olimpa kipeä tai en. Hommat jää vaan roikkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:08

En minä tykkää sairaana toimettomana maata. Edes pikku flunssa ei ole millään tavalla nautittava asia.