Kun olet lähdössä viikon tai kahden lomalle, niin minne viet mahdolliset koirat hoitoon?

Meillä kaksi koiraa eikä oikeen sellaisia sukulaisia kenelle antais hoitoon. Mitä suosittelette? Koirahotelleja? Kenneleitä? ei kyllä mitkään häkit houkuttelis..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 16:39

meillä on kissat ja kiva kaveripariskunta , jotka asuvat meillä, kun olaan pitkään pois, mutta koirahoitolat ovat hyviä paikkoja....tarkista , kuitenkin ensin millainen paikka, ja miten koirien kanssa siellä ollaan ja mitä tehdään...liikutan ja miten koira voi olla , onko vain kokoajan häkissä, vai saako juoksennella , jossain vapaana, esim..koiratarhassa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 16:43

sillon ku vielä oli koira, vietiin se isoäidille tai isoäitille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:43

silloin kun niitä oli, naapuri piti kuin omiaan, nyt ei ole tarvinnut pitkään aikaan asiasta huolehtia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 16:47

Meidän ainokainen on itse silloin lomalla koirahoitolassa. Ja tykkää ihan mahdottomasti. Ja me omistajat voimme nauttia lomastamme pari viikkoa, mutta hymy hyytyy silloin kun hoitolan omistaja esittää laskun ainokaisemme täysylöspidosta! Meillä kun sentään oli vain aamiainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:55

Meidän koiralla on tosi hyvä hoitopaikka ollessani/ollessamme lomalla.
Koira viihtyy siellä tosi hyvin, on leikkikavereita.

Missäpäin Suomea asut?

Lisätty: 30.03.2009 - 17:51

www.koirakylpyla.fi/index.ph...?sivu=8106
koirahoitola.palvelee.fi/
www.astracan.net/
Muutamia koirahoitoloita Hyvinkään ympäristössä.

Aivan varmasti koirasi ikävöi omaa kotiaan ja perhettään, käy tutustumassa koirasi kanssa hoitolaan, ennekuin viet hänet sinne hoitoon.
( Meidän koiran hoitopaikka on n. 200 km Seinäjoelta, mutta niin hyvä ja luotettava paikka, että vien aina koirani sinne. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 16:58

Hyvinkään lähella asun. Mistä tiiän onko ne koirahoitolat luotettavia ja pärjääkö meidän koirat siellä? En haluaisi koko lomaa miettiä onko koirat kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:28

meil on vakipaikka, vuorotellaan, he ottavat meidän koirat ja meidän kun ollaan lomilla.. kotihoito. Ei näin pieniä voi viedä minnekään häkkihoitoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:44

Onpahan koirankin päästävä hotelliin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:29

Koirahoitolat hyviä paikkoja. Tuttavalla koira saattaa olla hoidossa ylim rasite, mutta hoitolan väki tekee sitä hommaa työkseen. Ruoka ja juoma kuuluvat hintaan yleensä, jokaisella koiralla oma ulkopilttuu ja lämmin sisäpilttuu, väh kerran päivässä saa ulkoilla isommassa aitauksessa ja saa henk.koht lenkin. Mahd sairastumisen johdosta yleensä hoitavat eläinlääkärin, toki sitten veloittavat taksan mukaan, mutta eivät edes odota, että itse rientäisit hätiin vaikka jostain kaukaa. Käyttämissäni hoitoloissa periaate, että koira tulee lomalle. Hinnat 10-18e/vrk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 10:57

Parasta olisi jos joku tuttava ottaisia mutta 2 viikkoa on aika pitkä aika. 4H-kerholaiset hoitavat koiria, kannattaa kysellä sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 23:54

Ystävä käy hoitamassa kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:15

naapurille tai sukulaiselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:08

Ystävät jelppaavat useasti ja ottavat hurtat hoitoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 11:43

Jos budjetti antaa myöten, koirahoitolaan.
Muuten sinun täytyy kysellä ystäviltä, josko he ottaisivat vaivoikseen. (Vaikka olisivat kuinka ihania, niin vaivaa ja huolta niistä silti on)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2014 - 14:08

Moi! Kannattaa katsoa myös sivusto www.lemmikkihoitoon.com/ siellä on lemmikkienhoitopaikkailmoituksia niin yksityisiltä kuin yrityksiltäkin ympäri Suomen.

Lähteet:
www.lemmikkihoitoon.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2016 - 20:31

Käy tsekkaamassa www.elaintenhoitaja.com! Voin lämpimästi suositella! :)