Mistä tiedät että sinua rakastetaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 15:40

i love you

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 15:42

kun sanotaan niin , että rakastan sinua....huomion osoituksista, kyllä sen tuntee, että rakastetaaan , eikä sanota rumasti toiselle ja pidetään hyvänä halitaan ja annetaan suukkoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:43

kokemus on sen osittanut kun mies on sietänyt minua jo kymmeniä vuosia kyllästymättä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 16:10

Ei ne suuret sanat, vaan ne pienet teot. Niistä lukee paljon enemmän kuin kolmesta sanasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:13

On sitä aina paukkunu sellaisia viestejä useammalta taholta, joten varmaan ainakin joku pitää paikkanansa, toivottavastikin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:17

kyllä sen sitten vaan tuntee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:29

kun se kerrotaan aina välillä ja siitä että toinen pitää huolta sinusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:50

jos puheisiin uskoo, niin niistä sitten
kyllä sen voi tietää ihan noin vaan intuitiivisestikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:53

On sellainen sisäinen vapaus - tulla ja mennä - ja tietää aina olevansa tervetullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:34

Tavasta, jolla koirani katsoo minua, pienistä käsistä kaulani ympärillä kun nukutaan, siitä, kun lapsi haluaa jakaa herkkunsa kanssani , kaikenlaisista pienistä hyvän yhdessäolon osoituksista mitä päivittäin kohtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 09:08

Kyllä se siltä vaikuttaa... puheisiin ja tekoihin täytyy uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:16

en tiedä. kaikkihan voi valehdella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:09

Kyllä sen useasti tuntee ja tietää jotenkin kummasti. Ja sanoista tietää myöskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 11:40

Siitä, että pelkäät jääväsi hopealle siinä lajissa rakkaasi kanssa.
Pappikin sen sanoi; Kilpailkaa toistenne kunnioittamisessa. Se on iso osa rakkautta.