mä tartten apua!!

kaverini on ihastunut yhteen ylempiluokkalaiseen, joka lähtee tän vuoden kuluttua pois ,ja haluaisin sanoa hänen ihastukselleen että kaverini tykkää hänestä, mutta en uskalla. Kuinka voin kerätä rohkeutta ja mitä minun pitäisi tehdä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 16:07

Ennenvanhaan käytettiin puhemiehiä puhumaan puolestaan, mutta ehkä se kaverisi ihastus ottaa kaverisi paremmin todesta jos hän itse kertoo tunteistaan.

Lisätty: 30.03.2009 - 16:38

Paha juttu jos et itse uskalla. Et ole vielä kypsä seurustelujuttuihin. Kannattaa odottaa oikeaa aikaa. Silloin olet varmasti tarpeeksi kypsä ja rohkea kertomaan itse tunteistasi. Mutta jos sinä todella haluat että tämä kaveri saa tietää, niin kyllä sinusta rohkeutta löytyy, kokeile vaikka!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 15:36

Lähetä anonyymi viesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:41

tekstiviesti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:43

anna sen kaverin itse sanoa, että tykkää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 15:44

Ei se kaverikaan uskalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 15:47

mä en kyl tiiä sen numeroo...
ja kokeilin jo numeropalveluu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:31

joo parempi ois et kaveri itse konstilla jos toisella kertois sille pojalle =) voithan säkin tietty kertoa, mutta sen ei luulis olevan enää vaikeata koska et kerro omista vaan ystäväsi tunteista. tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 16:32

Kuten jo sanoin en uskalla kertoo olen siis eri tyyppi kuin se joka tämän kirjoitti enkä myöskään minä uskalla itse kertoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:45

otat itseä niskasta kiinni ja menet vaan kertomaan asian sille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:48

Rohkeutta vain ja taas rohkeutta, ei sen kummempaa se ole!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:54

Jos se on noin vaikeata niin kukaan ei teistä ole vielä valmis mihinkään. Kyllä niitä kavereita tulee ja menee vielä vaikka kuinka paljon. Älkää hoppuilko lapsikullat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 17:05

Mut mä oon jo kuitenki 15

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 19:02

Asia on hyvin selvä. Jos kukaan ei uskalla kenellekään kertoa mitään, unohtakaa kaverit ja jatkakaa lapsuuttanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:14

No kyllä 15v uskaltaa mennä kertomaan, että 'oma kaverini on on ihastunut suhun', eihän siinä mitään pahaa/pelättävää ole, kun ei ole itsestä kysymys vaan kaverista, eikös?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 08:33

no mä en oo mikää maailman rohkein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:18

Rohkeutta vaan ja mene kertomaan ei siinä mitään pahaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 23:11

kaverin itse pitäisi hoitaa asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:36

Pie huoli vain omista asioistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 11:32

Printtaa ajatuksesi lyijy- tai kuulakynällä ruutupaperille ja toimita tuotos hänen pulpettiinsa, reppuunsa, taskuunsa tai vaikka äidilleen.