Onko poikakla ruotsiksi hankala

Minun isoveli sanoi että se ei ole mutta minä kyllä uskon siihen että se on mutta en halua saada vääriä tietoja mistään niin haluaisin että tähän kysymykseen vastattaisiin nopeasti. 30.3.2009. Noora Jasminrn

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 20:40

Kuulepas, aprillipäivä on vasta 1.4.

terveisin hankala mummi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 15:13

Mikä ihmeen poikakla???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:16

Siis poikakala? Tyttökala kai sitten olisi honkala. (Ja jojo ruotsiksi redanredan.) Onks noi jutut kevätpörriäisestä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 15:26

katso ruotsi-suomi sanakirjasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 15:58

Poikakalaa ei varmaan suoraan löydy, mutta käy etsimässä allaolevasta osoitteesta.

Lähteet:
www.sanakirja.org

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:23

Kyllä vaikeeta saada selvää kyssäristä, mutta jos voit selventää kysymystä niin ehkä voimme auttaakin asiassa. Tunnen pikkuisen Ruotsin kieltä, sillä olen siellä asunut 30 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:34

joo, poikakala voi hyvin olla hankala. tai vaikkapa killefisk taikka pojkefisk. ihan miten tahdot :) ja mikä kuulostaa kivalta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 09:06

Mikä on poikakla??? Jos siihen saisi nopeasti selityksen, voisi jatkaa neuvomista, ehkä.
Hankalan tiedän ruotsiksi mutta tuo "kieliex" eli poikakla on hepreaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 11:11

Hankala on suomenruotsia. Ruotsiksi sen täytyisi olla hanfisk.