Oletteko lukeneet tämän,Google Chrome,käyttäjät,mulla käytössä julkasu päivästä lähtien.Tämä on selain.

www.tietokone.fi/uutta/uutin...s_id=37325

Avainsanat: käyttäjät chrome google

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 15:11

Käytössä Safari ja Opera normaalissa selailussa. Mozilla tiettyjä sivuja varten, kun toimivat vain sillä. Chrome oli muutaman kuukauden testi mielessä käytössä, mutta kaatuili liikaa ja lisäksi monta tärkeää ominaisuutta on siitä karsittu keveyden säilyttämiseksi. Taitaa olla aivan sama tänä päivänä mitä selainta tai virustorjuntaa käytät, taiturit pääsevät perille niin halutessaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 10:43

luin siitä tuosta linkistäsi, mutta nämä turva jutut vähän hakuses ja tämän talon nuorempi mies hoitelee tämän läppärin, mutta turva on f-cekure, en tiedä onko miten hyvä...maksullinen on kuitenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:52

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 11:12

Noita uutisia kun seuraa, pitäisi melkein joka päivä vaihtaa joku selain tai muu koneeseen. Ei tavallisen pulliaisen koneella ole sellaista tietoa, mitä pitäisi turvata joka päivä uusilla ohjelmilla tai selaimilla tai mitä ne nyt nimeltään ovatkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:27

Olen kuullut ja käytän googlea, toimii aika hyvin.