mitä tehdä jos on muuteman vuoden takaisia asia joihin liittyy mun mies ja muutemia naisia joissa mies on tehny asioit niitten kaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 06:34

ei kannata uskoa.....jos ei ole kerran rehellinen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 06:28

siis asioita..ja kun mies näkee yhdestä niistä seksi unta ainakin jo kerran..nii ja mun mies teki asioita niitten kanssa laidasta laitaan melkeimpä.. ja väitti samal ja edelleen et oli muhun rakastunu. uskoisinko vai en??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 06:38

Minä kyllä heivaisin sellaisen miehen, en luottaisi enää, jos seksi uniakin näkee toisesta naisesta ja ilmeisesti vielä kertoo siitä , on jotain kyllä vialla, taitaa se mies olla tosi narsistinen ja sadisti luonteeltaan.Minua ainakin loukkaisi tosi pahasti tuollainen käytös, enkä anteeksi voisi anteeksi antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 06:47

joo kyllä kerto seksi unesta mulle ihan ääneen ja en edes kysyny nii ja oli ollu sillai just sen kyseisen naisen kans. mä tappelen niitten juttujen takia usein sen kans.
ja ku kysyy jotain niin ensin sanoo jotain ja sit myöhemmin sanoo et ei oo niin sanonu.et mist mä sellasta oon keksiny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 07:31

Vaikuttaa epärehelliseltä, ja pettäjältä.. valitettavasti :(
Vaikutat kuitenkin älykkäältä ja viehättävältä ihmiseltä, pärjäät ilman itsetunnon alentajaa, ja varmasti löydät paremman. Jos annat tilanteen jatkua, menetät uskosi ihmisiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 07:37

Zadran tutkimuksen mukaan miehet näkevät seksiunia tuntemattomista kumppaneista ja useiden naisten kanssa tapahtuvista orgioista, joita vieläpä järjestetään julkisilla paikoilla. Miesten unissa esiintyykin lukuisia seksikumppaneita kaksi kertaa enemmän kuin naisten unissa. Viisi prosenttia miehistä näkee seksiunia myös julkisuuden henkilöistä. Suomalaisten miesten unissa vilahtavat luultavasti ainakin Viivi Avellan, Janina Frostell ja Karita Tuomola.
Freiren mukaan unen aikana tai valvetilassa tapahtuvat seksifantasiat lisäävät useimmiten ihmisen seksuaalista halukkuutta ja ovat hyväksi ihmisen seksuaalisuudelle. Mitä enemmän fantasioita esiintyy, sitä voimakkaampi seksuaalinen halu on ja seksi on myös nautinnollisempaa. Kaikki siis joukolla fantasioimaan seksistä!

www.mtv3.fi/helmi/viikonvaih...tml/559408

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:43

Kiertoon tuollainen äijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:55

vaikea ottaa kantaa noin epämääräisen lyhyen kysymyksen vuoksi. keskustelkaa kotona asiasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 09:35

Minä kyllä olen sitä mieltä, että errare humanum est eli immeinen on erehtyväinen. Jos nyt on sattunutkin vähän astumaan syrjään, niin jos kerran rakastat häntä ja hänkin sinua, anna anteeksi ja unohda. Puhukaa asioista! Sano että annat anteeksi ja toivot, ettei luottamustasi enää petetä. Tämä siis nimenomaan siinä tapauksessa, että sinä rakastat häntä ja hän sinua.

Tässä aiemmin joku kirjoitti, että fantasioiminen on pelkästään hyväksi. Olen täysin samaa mieltä, se mitä unissa ja fantasioissa tapahtuu ei ole mitenkään liitoksissa todellisuuteen, joten sellaisessa ei ole mitään pahaa. Anna vain toisen fantasioida ja opettele itsekin fantasioimaan, huomaat itsekin, että se tuo vain piristystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 09:46

Kyllä hän varmasti sinua rakasti ja rakastaa edelleenkin omalla tavallaan, silti hän taitaa olla mies jolla pitää olla voita molemmin puolin leipää. Valitettavasti vain on niin, että on sellaisiakin miehiä ja naisia jotka kerran ovat tuolle tielle lähteneet, tekevät sen toistekin. Tutkiskele nykyelämäänne, tiedät kyllä uskotko vai et.

Lisätty: 30.03.2009 - 10:04

Jatkan vielä noihin uniin. Miehesi kuullostaa siltä, että hän jostain syystä haluaa tahallaan sinua ärsyttää. Ja nehän ovat unia, ei oikeita juttuja millä hän kerskailee. Kokeileppa olla välittämättä, älä riitele missään nimessä niistä. Siitäkös hän riemastuu lisää. Nouse hänen niskansa päälle olemalla järkevämpi puolisko teistä kahdesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:28

Ihan lyhykäisesti, asiat selvitetään silloin kun ne on ajankohtaisia (konkreettisesti) tai sitten unohdetaan, jätetään osaksi historiaan. Vanhojen kaivelusta ei tule ikinä loppua jos siihen ryhtyy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:42

eli siis se on pettänyt sua? aika hankala tilanne.. mä en välttämättä pystyis jatkamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:47

Vaihtoon haluamassa kai....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:07

Unohda tällä kertaa koko juttu.Älä anna sen painaa mieltäsi ja pilata päiviäsi.Seuraava kerta onkin sitten eir juttu......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:31

Uniaan ei tarvitse paljastella. Janinat ja muut pullottajat miesten unissa melkoista (nais-)unitutkijoiden hörhöilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 11:40

Jos miehellä on tarve puhua entisistä suhteistaan jatkuvasti sinulle, heivaa koko äijä mäkeen. Kyllä varmasti saat paremman ja olet ansainnut paremman miehen. Onnea tulevaisuudelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:01

Sinun itsesi on päätettävä mitä haluat. Toista et voi muuttaa ainakaan riitelemällä. Me naiset menemme liian helposti ansaan, kun puhutaan rakastamisesta. Jos mies todella rakastaa sinua, hän samalla kunnioittaa sinua.

Elä kunniakkaasti omaa elämääsi. Pää pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:11

Jaaha...Se on niin monesta asiasta kiinni kannattaako jatkaa!
Oletko hänen kanssaan onnellinen ja jos noi nyt on vanhoja juttuja ja olette tähänkin asti yhdessä olleet, niin jatka samaan malliin ja katso mitä tuleva tuo tullessaan ja ratkaise asia itse.Kaikenlaisia neuvoja tulee, mutta jokainen on oman onnensa seppä.

Toivon sulle onnea ja rakkautta :O)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 14:02

Tikulla silmään,joka menneistä muistuttaa.Unimaailma on ihmeellinen,sun kannattaa itsekin nähdä fantasy-unia,voitte vertailla niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:37

Eikö nuo ole ollu ja menny, luulisin, joten jos ei muuten häiritse, niin anna olla omassa arvossaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:47

Sulla on kolme vaihtoehtoa:
1. Katselet itsekin seksiunia jostain ihanasta miehestä
2. Unohdat asian, onhan se jo vanha
3. Nakkaa renttu pihalle.
Siinäpä voit valita.