Pystyykö mistään tilata kahdelle ihmiselle gourmet ruokaa kotiin? Jos haluaa pitää illallisen kotonaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 13:12

Kyllä ainakin Helsingissä. Olen kyllä sitä meiltä että joskus kannattaa vähän nauttia ja tilata valmista ruokaa. Aiankni naiset saavat ihan tarpeeksi laittaa ruokaa kotona,mukava istahtaa valmiin ruoan ääreen. Rahoja ei kannata aina laskea.

Lisätty: 30.03.2009 - 13:14

Kyllä kait jokaisella sen verran astioita on, ettei astioita tarvitse tilaukseen sisällyttää.
Paperilauatset viimeistään pilaavat koko nautinnon, ei ikinä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 21:00

Riippuu paikkakunnasta, Hesassa ainakin pystyy, tulee kyllä vähän hintoinsa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:03

kyllä he tekevät melkein missä ruokapaikassa tahansa kotiinkin vietäväksi..kalliimaksi jonkin verran tulee, mutta ei kait sekään haittaa jos haluaa kullan kanssa nautiskella hyvästä ruuasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:30

Kyllä onnistuu tilaa minut lakeijaksi.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 00:38

Tee itse kurmeet. Osaat jotain iltapalaa tehdä ja pyydät alkon myyjältä neuvoa juoman suhteen. Katat kauniisti vaikka paperilautasille, jos sulla ei ole astioita....servetit kanssa ynnä kukka/kynttilä pöytään.

Säästyneillä rahoilla voitte mennä käymään jossakin sellaisessa paikassa tai harrastuksessa, josta ystäväsi pitää.

Lähteet:
yksinkertainen hienostelematon vanha nainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:25

Kyllä pystyy,jos hinnasta ei kinata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:57

Ravitsemusliikkeistä voit tilata kotiisi, riippuu tietenkin ravitsemusliikkeen kokin taidoista millaisen gourmeen hän pystyy loihtimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:43

Mikä siihen sitten luokitellaan?
Pitääkö olla myös hienot lautaset ja tarjoiluastiat?
Pelkkää ruokaa nyt saa varmasti jokaisesta yli 100'000 asukkaan kaupungista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:25

Turussa ainakin pystyy tilamaan kotiin.Hinta vaan hipoo pilviä,koska kokki tulee tekemään sen sinulle.(Antti Vahtera).