Mikä on halvin maa? Missä saa eniten kulutushyödykkeitä eurolla? Sopisiko se eläkepäivien viettoon? Mikä siinä on parasta?

Avainsanat: halpa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 21:40

Kyllä vielä on Virokin tuossa lähellä aika edullinen euron suhteen. Kotiinkin pääsee nopeesti vierailulle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 21:00

bulgaaria oli ainakin joskus todella edullinen maa, mutta nyt kun joka maassa on hinnat noussu aikas paljon niin en nyt ole varma, miten edullinen on tänäpäivän, mutta on kuitenkin edullisempi, kuin suomenmaa...oma luulo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:08

Löytyyhän noita halpahintaisia maita läheltä ja kaukaa, harvapa niihin kuitenkaan haluaisi asumaan muuttaa, siihen halpuuteen yleensä liittyy aika paljon muuta epämukavuutta ja epävarmuutta esimerkiksi turvallisuus asioissa

(haluaisitko asua piikkilangalla aidatussa talossa ja aseistetun vartijan seisomaan portille 24h ? , kaikki halpaa nämäkin palvelut ja lämmin ilmasto, Costa Rica esimerkiksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:34

Mene Kiinaan, siellä on halpaa kaikki.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 22:52

Halvin paikka voisi olla Sierra Leone, mutta siellä voi olla muuten pieniä puutteita noin niinkuin yleisissä asioissa.
Maroco on myös nykyään monen (vaatimattoman) talvilomailijan mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 00:13

Ruotsihan on tätä nykyä eurolaiselle halpis... ai niin, eihän siellä euro käykään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:41

Enpä usko että halpuus on ainoa kriteeri jos asumista ajattlee. Halvoissa maissa on omat riskinsä ihan Euroopan alueellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:45

Vaikea sanoa mikä milloinkin on just se halvin.
Puola on yksi halvimmista joissa itse olen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:20

en tieedä halvimmasta mutta bulgaria on ainakin suht halpa, jos et mee mihinkään turistipaikkoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:40

Monessa maassa on todella halpaa turistikohteiden ulkopuolella, mutta myös kulttuuri on hyvin erilaista sillä yleensä halpa hintataso tarkoittaa köyhiä paikallisia.